Programma's > Rocomotion

Overstap van Rocomotion naar Railroad Brons

<< < (3/3)

P.Heinst:
JamA,

mogelijk kun je nog eens proberen om het bestand een keertje naar mij toe te sturen.
Kan niet anders vinden dan dat het een pdf bestand is , zie bijlage
Mogelijk in een zip bestand, deze is vermoedelijk in een pdf omgezet maar waarom daar heb ik geen idee over

Gr Piet

Rocofan:
Bij de bijlage staat wel dat het een Pdf bestand is , maar de extensie is een TC bestand ( yro).  Dit is een link je instellingen.

Upload het bestandje gewoon eens hier.....

je moet dan "openen met " kiezen, TC kiezen en aanvinken dat dit soort bestanden altijd met TC geopend moeten worden.

Jan A:
Eerlijk gezegd was je vorige instructie mij niet helemaal duidelijke over het downloaden.
Het volgende:
Na wat studie heb ik besloten mijn baan opnieuw in te voeren in Railroad Bronze.
Ik heb de codes van de baanvakken, wissels en stoplichten overgenomen van mijn oude Rocomotion.
Het voordeel is dat er dan ook wat kleine onvolkomenheden aan het licht komen.
Hoewel ik nog niet klaar ben, lijken alle poefjes goed te werken.
Wel moet ik moet erg wennen aan het nieuwe Railroad programma. (Dat wist ik vanaf het begin.)
Op dit moment draai ik nog met de oude interface hardware. 10775.  De witte Z21 wacht totdat ik de zaak gereed heb.
Mijn baan is niet zeer complex dus het is goed te doen.
Zal ik op dit forum verslag blijven uitbrengen?Mag dat in dit item?
Dank voor het mee leven zo ver.
Met een groet,
Jan A 


 

P.Heinst:
Jan A

Je zou ook onder mijn layouts een draadje voor jezelf kunnen maken en dan met regelmaat daar iets toevoegen van je baan en of vordringen kunnen weergeven en eventuele aanvullingen van andere horen dan bij jouw baan.
Dit moet niet maar mag, de keuze is vrij

Gr Piet

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie