Auteur Topic: Helemaal blij ik :)  (gelezen 5075 keer)

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Helemaal blij ik :)
« Gepost op: 2013-12-30, 13:19:52 »
Vanmorgen zitten mijn vrouw en ik eens te praten, en ik zeg ik zit te denken of in de schuur mijn baan dat is dan 250 x 122 denk ik of op de overloop boven het trapgat en dan een stukje mijn hobby ruimte in, die maten bespaar ik jullie maar, ze heeft dus zelf ook in de gaten dat het wat te klein is ons huis.

Zegt de schat ineens ( we hebben een plat dak van 9 x 5,5 mtr ) maak je toch extra etage op het huis  ;D ;D ;D jaaaaa dat zie ik wel zitten, ik ga dus even op mijn gemak in de schuur zitten uitvinden met stukje baan hoe precies alles werkt, en ga ondertussen de schoonheids-commissie vragen wat er wel en niet kan op mijn huis, en dan eens een par offertjes zien te krijgen voor alles.

Maar hokje van 6 x 5 moet toch wel kunnen lijkt mij :D

ik ben echt in me sas hier, nu even sparen of extra hypotheek aanvragen, word vervolgt als het goed is.

Hans

GerardWassink

  • Gast
Re: Helemaal blij ik :)
« Reactie #1 Gepost op: 2013-12-30, 13:30:16 »
...
Zegt de schat ineens ( we hebben een plat dak van 9 x 5,5 mtr ) maak je toch extra etage op het huis  ;D ;D ;D ...

ik ben echt in me sas hier, nu even sparen of extra hypotheek aanvragen, word vervolgt als het goed is.

Hans

 :D :D :D ;) 8)

Mooi man, eerst lekker experimenteren met een testbaantje, ervaring opdoen met al dat digitale spul, en dan later 'voor het eggie'!

Rob Manenschijn

  • Gast
Re: Helemaal blij ik :)
« Reactie #2 Gepost op: 2013-12-30, 17:49:36 »
En hier op het forum zijn beunhazen zat te vinden, dus die extra etage bouwen moet geen probleem zijn.  ;) ;D ;D ;D De schoonheidscommissie en vergunning is een ander verhaal.  :-[ :-[ :-[

Rob

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: Helemaal blij ik :)
« Reactie #3 Gepost op: 2013-12-30, 20:54:36 »
Ik ben zelf ook begonnen met een baantje van 2,44 bij 1,22
3 jaar geleden heb ik een slaapkamer kunnen scoren, omdat de kinderen het huis uit zijn.
Mijn gedachten gaan naar een andere woning met een hele grote zolder of een aandere ruimte waarin ik alle ideeën kwijt kan.
Ik wil maar zeggen het is eigenlijk nooit groot genooeg ;D ;D ;D
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: Helemaal blij ik :)
« Reactie #4 Gepost op: 2013-12-30, 21:22:06 »
Mijn vrouwtje krijg ik huis niet uit hier, ach als het zo gaat kan ik er ook mee leven uiteraard.

zit al wel te brain stormen over de plek waar de trap het geheel binnen gaat komen 1 ding weet ik zeker niet tegen de muur aan, ik wil het liefst in de rondte kunnen rijden, dus 1 mtr uit de buiten muur moet denk ik wel kunnen, dan kan ik al de 4 de muren gebruiken, ik zie het al helemaal voor me, ik plunder gewoon alle flex rails op markt plaats :)

Hans