Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3294 keer)

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 2012-12-12, 23:30:21 »
Hallo allemaal:
Ik ben Marius, alias Bierwagen, vanwege mijn "roemruchte" verleden gedurende ca 40 jaar bij de Bredase bierindustrie. Sinds 1994 bezig met modeltreinen, omdat een collega van mij ermee ophield; bij de winkel bijna niets terugkreeg voor toch wel wat mooie treinen; ik zei dat dat belachelijk was en hij wilde toen perse aan mij verkopen; ik heb hem meer gegeven dan de winkel en dat was achteraf het "stomste"dat ik ooit heb gedaan ;D ;D Gaandeweg kreeg het virus echt vat op mij en na mijn werkzaam leven; zo vanaf 2009 was het hek van de dam. Een baan van ca 12m2 op zolder; eerst analoog. Toevallig met de koop van de ROCO-TEE, welke ook analoog geluid had kreeg het digitale virus mij te pakken en ik besloot over te stappen. Inmiddels een winkel van ca 100 digitale ( ca 50-60 zelf omgebouwd, waaronder ook oude (Fleischmann)} tracties ( locs en trenstellen door elkaar } Bijbehorende wagons en rijtuigen. Digitale aansturing middels ROCO :). Blauw Pro en Rood Multimaus door elkaar.  Ca 40 wissels etc. aangestuurd electrisch met de bekende Fleischmanndoosjes"Weinig scenery. Ik wil net als een klein kind eigenlijk alleen maar "treintjerijden""en dan gewoon "hand"gestuurd. Veel tijd bezig toch met omboouwen; verlichting, reparatie etc. Enfin, als mijn vrouw mij kwijt is weet ze mij te vinden op zolder. Via Beneluxsoor.Net kom ik hier terecht.
Groet,
Bierwagen