Commercieel > Roco - H0 GeoLine

Geoline met flexibele bedding terug in het Roco assortiment

<< < (2/4) > >>

Martijn W:
Goede avond,
Dat is wel een hele vreemde manier van 'terug in het programma'.
Enfin, niet om hier nu een kwisje 'welke bedding willen we' te lanceren.... maar Piet het klopt helemaal wat je zegt. Ik heb nu 7 jaar veel Geoline met harde bedding in bezit, de staat er van nu mag best erbarmelijk genoemd worden. De stukjes bedding vliegen je om de oren als ze lange tijd gelegen hebben en je gaat ze opnieuw weer ter hand nemen. Gebruik ze alleen nog in het schaduwstation.
Gr.Martijn

Martijn W:
Nu op de website van Roco; Roco Line mit Bettung ist wieder da!

citaat;
Es wird das gesamte Sortiment an Schienen und Weichen mit Bettung in einer jährlich wiederkehrenden Aktion produziert. Wichtig für Sie als Kunde ist, Ihre Wünsche schon vorab Ihrem Fachhändler bekanntzugeben, so dass dieser die Vorbestellungen tätigen kann. Bestellschluss für Ihren Fachhändler ist heuer der 31.05.2017.

De link naar de publicatie; http://www.roco.cc/de/news/items/Rocoline-ist-wieder-da/index.html

GerardWassink:

--- Citaat van: Martijn W op 2017-01-13, 19:23:18 ---... de staat er van nu mag best erbarmelijk genoemd worden. De stukjes bedding vliegen je om de oren als ze lange tijd gelegen hebben en je gaat ze opnieuw weer ter hand nemen.
--- Einde van citaat ---

Hetzelfde geldt voor de Geoline met flexibele bedding. Daar zitten harde stukjes aan het einde, die evengoed breken en verkruimelen als je ze weer oppakt na een langere periode. Echt spijt dat ik die rommel in het begin heb aangeschaft...

Gerard

Rob:
Hallo,

Ik heb zelf nog rails van 25 / 30 jaar terug wat nog in uitstekende staat is met oa de nummers MS4405 en MS 4421 enz. onder welke naam gaat deze rails ?
( geloof ook niet meer nieuw te koop)

Groetjes Rob

Martijn W:
De bedding die in de open lucht ligt of nog erger, zon opvangt, is de klos op termijn. Daar vliegen de stukjes vanaf na een jaar of pakweg 3.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie