Commercieel > Roco - H0 GeoLine

stroomvoorziening baan

(1/9) > >>

Hansw:
Beste , ik heb een tijdje geleden van Piet het advies gekregen om de baan op meerdere punten van stroom te voorzien
Nu heb ik in het verleden meerdere ROCO startsets gekocht en  nog genoeg van de bij geleverde kastjes voor de aansluiting van mouse en stroomvoorziening
Kan ik nu de( extra)  Geoline rail met stekkertje  op een tweede kastje aansluiten voor extra stroomvoorziening ( geen mouse)
Of krijg ik dan een conflict omdat er dan twee kastjes op dezelfde baan zijn aangesloten voor stroomvoorzienig 

Mvg Hans 

P.S   Mijn vraag gaat over mijn oude Geoline baan  en niet over mijn andere z21 baan  om misverstand te voorkomen

Mvg Hans 

Hansw:
Nog even een aanvulling  : ik bedoel met kastje de booster icm trafo

Mvg Hans

denobis:

Je kan nooit 2 boosters op het zelfde spoor stuk aansluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hansw:
Beste , dank voor je reactie

Ook niet voor alleen maar stroomvoorziening  ; ik sluit er geen andere dingen op aan zoals mouse etc   
Ik kan ook de twee stekkertjes van de beide rails op een booster aansluiten maar heeft dat wel zin ivm vermogen van de booster
Of is de stroomvoorziening bij twee aparte punten toch sterker als bij 1 punt ; het is namelijk een vrij lange baan qua rails lengte en de trein hapert alleen bij wissels

Mvg Hans     

denobis:
wat je dan moet doen is booster 1 op baan stuk 1 aansluiten en booster 2 op baan stuk 2.
maar dan moeten baan stuk 1 en baanstuk 2 wel geïsoleerd zijn van elkaar.
anders blaas je de boosters op een gegeven moment op.
gr
Hans

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie