Forum DutchRoco > Evenementen - Belangrijke Data

Beurs in Houten (???)

<< < (2/5) > >>

Jan S:
Dirk,

Wat dacht je van YouTube filmpjes e.d. :D

Mvg,

Jan S


P.Heinst:
Voorlopig ben ik niet te zien in Houten, laat het allemaal eerst maar eens rustig worden met de Corona prikkels.
Uit eindelijk zit ook ik in de risico groep.
Heb thuis nog genoeg te doen maar met dit weer komt er ook niet veel van.

Gr Piet

ArievH:
Houten tja.. missen.. nou nog echt echt. Natuurlijk wel de contacten en adviezen. Gelukkig was ik in een een bevoorrechte positie en kon een voorraadje aanleggen waardoor ik nog wel behoorlijk lang vooruit kan. Eerst maar weer eens tijd zien te vinden voor de hobby.

Martijn W:
Hallo allen,

Als Houten echt door gaat dan is er inderdaad nog de vraag of het animo onder de bezoekers groot zal zijn, op dit moment. De door allen aangehaalde redenen zijn al 'voldoende' om niet te gaan. Gewoon een persoonlijke afweging. Zal zelf al niet gaan omdat ik eenvoudig geen trek heb in welk evenement dan ook dat 'zichzelf' niet is. De Corona-rit hopelijk ongeschonden uitzingen, meer zit er niet op.

Het internet biedt natuurlijk volop gelegenheid om de meest noodzakelijke dingen aan te vullen of aan te schaffen. Dat is ook het wrange van de situatie. De hardwerkende middenstand die nog over is word zo (als het om de fysieke verkopen gaat) nog een keer extra gestraft. Want het moge raar klinken, dat is voor mij toch wel mede een reden om zo af toe Houten of een andere beurs te bezoeken. Je houdt de branche toch nog een beetje in stand en de modelspoorhobby-scene tastbaar. Denk die laatste winkels en beurzen maar eens weg, dan moet je echt alles digitaal gaan aanschaffen, bespreken etc. Vind dat geen ideale wereld. Maar goed dat is weer een hele andere discussie. Hoe dan ook, iedereen een prettig weekend dat gelukkig weer wat koeler is.

Gr.Martijn

trikers:
Beste Martijn

Met de modelspoorwinkels hoef je geen medelijden te hebben hebben het druk als nooit te voren. Onze hobby heeft door het corona een ware opleving door gemaakt. Op de beurzen staan veel handelaren die dit als bijverdiensten doen. Mvg Henk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie