Auteur Topic: Even voorstellen Dennis Sturm  (gelezen 3188 keer)

Offline dennissturm

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 7
  • Waardering: 0
  • Modulebaan Den Arn
Even voorstellen Dennis Sturm
« Gepost op: 2015-11-23, 22:20:50 »
Mijn naam is Dennis Sturm en samen met mijn zoon Arne gaan wij starten met een Hollands modulebaantje in h0. Zelf ben ik al langere tijd actief met de hobby bezig. Door wat aanschaf en handel in rail materiaal heb ik aardig wat Geoline rail van Roco, decoders, Multi-Mouse etc liggen. Arne (mijn zoon van 11 jaar) en ik hadden het idee om hier eens wat mee te doen op zijn slaapkamer. In AnyRail een plan gesmeed: een module met een zichtbaar gedeelte van ca. 160 cm en links en rechts hiervan een schaduwkopstation van ca. 1 meter. Het is de bedoeling om lekker veel te rangeren met een Sik en een Hippel bijvoorbeeld. Ook willen we graag een halteplaats realiseren voor een DE1 en/of een DE2, en wel volledig automatisch pendelen en halt houden. Eerst maar eens kijken hoe dit forum werkt. Om te beginnen hoe plaats ik mijn AnyRail baan plan? Volgens mij is het gelukt. 

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen Dennis Sturm
« Reactie #1 Gepost op: 2015-11-23, 23:16:11 »
Dag Dennis,

Welkom op dit forum!

Leuk om te lezen dat je met je zoon aan de hobby begint. Interessant baantje ook.

Vinden jullie het ook leuk een foto-verslag bij te houden in "Mijn Layout"?

Veel plezier op het forum,

Gerard

Offline dennissturm

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 7
  • Waardering: 0
  • Modulebaan Den Arn
Re: Even voorstellen Dennis Sturm
« Reactie #2 Gepost op: 2015-11-23, 23:28:08 »
Gaan we zeker doen, de module bakjes om mee te beginnen. Afgelopen weekend samen gemaakt. Deze week hoop ik wat voorbereidingen te treffen voor de bedrading onder de baan. Uiteraard starten we dan een topic.