Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3381 keer)

Offline hansrovers

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2015-12-27, 12:43:30 »
Hallo, ik ben Hans Rovers. Ik ben 57 jaar. Drie jaar geleden heb ik mijn hobby modeltreinen weer opgepakt. Ik ben begonnen met een digitale startsein van Roco om zo vertrouwd te raken met digitale treinbesturing. Inmiddels al twee oude locomotieven voorzien van decoders en een paar nieuwe Digitale Roco lomotieven en treinstellen aangeschaft. Na wat overwegingen heb ik in september de zwarteZ21 aangeschaft. Werkt heel plezierig. Begin nu met experimenteren met de wisseldecoder en terugbelde modules van Digikeys. Ik wil middels het programma Koploper mijn baan aansturen. Daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik weet ook nog niet zeker of het wel koploper gaat worden. Eerst maar eens wat uitproberen.
Een andere hobby van mij is filmen. Op mijn YouTube video kanaal kun je twee filmpjes zien. Mijn videokanaal vind je door op YouTube hansrovers in te tikken. Ik zal mijn ontwikkelingen regelmatig filmen en hier gaan weergeven

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2015-12-28, 20:59:54 »
Hallo Hans,
Veel plezier op dit forum. Veel mensen kunnen je verder helpen hier met je vragen. Leuk om in de toekomst je videowerk te kunnen bewonderen!
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor