Auteur Topic: Even voorstellen: Peppin en Tim de Ruiter  (gelezen 3164 keer)

Offline Tim de Ruiter

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 31
  • Waardering: -1
Even voorstellen: Peppin en Tim de Ruiter
« Gepost op: 2016-01-06, 14:48:12 »
Beste forum gebruikers,

Wij zijn Tim ( vader, 46 ) en Peppin ( zoon, 10 ) en we zijn net begonnen met de modeltrein hobby.
Als tiener heb ik ( Tim ) wel Fleischmann N gehad maar dat heb ik ooit eens na tientallen jaren op zolder verkocht.
Nu dus gestart met Roco.  We begonnen met een startpakket waarin een ICE en een klein ovaaltje zaten, en vorige week een digitaal pakket er bij gehaald met een stoomloc, en Multimaus. Daarnaast hebben we via Marktplaats een aardige hoeveelheid rails aangeschaft , waardoor er nu als proef even een baan op de grond van mijn zoontje's slaapkamer ligt. We hebben 2 wissels ( links en rechts ) en 1 drieweg wissel. Allen digitaal aangestuurd via de Multimaus, net als beide locs.

We gebruiken ROCO H0, en de GEOLINE Rails

We gaan binnenkort een ophijsbaar frame maken op zolder van ong. 3 meter lang en 2 meter breed. We hopen hier een mooie baan op te kunnen gaan bouwen in de toekomst. Het is de bedoeling dat het frame elektrisch omhoog en omlaag kan ( dmv een auto lier die we al hebben ).

Foto's hebben we nog niet maar zodra we iets in elkaar geknutseld hebben dan laten we het resultaat hier wel zien.
Roco Geoline H0, twee keer MultiMaus op 10764 Digital Console.
Ophijsbare treinbaan, in opbouw

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen: Peppin en Tim de Ruiter
« Reactie #1 Gepost op: 2016-01-06, 15:50:31 »
Dag Tim, Peppin,

Welkom op dit forum!
Veel plezier samen!

Gerard