Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3202 keer)

Offline NielsdeR

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
  • I love 2 rail
Even voorstellen
« Gepost op: 2016-02-09, 00:01:27 »
Hallo allemaal.
En ik nog denken dat ik wel een oudje zou zijn hier en dat er meest jongelui waren bij dit forum, de eerste vijf presentaties die ik hier las waren van leeftijds genoten of ouderen, nou dan hoef ik mij geen vreemde eend te voelen in deze trein. Meer over mijzelf; ik ben 59 en kreeg 53 jaar geleden mijn eerste trein. Deze heb ik nog steeds en is in goede staat, het is een Fleischman V 60 analoog en dat blijft zo. Het nr. van de lok is 60.151. De originele lokomotiv is op 17.10.2005 door vuur verwoest in Nürnberg, Duitsland. Ik woon sinds 1982 in Noorwegen ik heb diverse banen gehad maar door vehuizingen moesten die weer afgebroken worden, en weer opgebouwd. Nu ben ik weer aan het bouwen ga een deel digitaal besturen en een gedeelte analoog. Ik heb veel Roco materiaal maar ook andre merken, alles in 2 rail, wat ik het mooiste vind. Ik hoop op leuke kontakten. Groetjes Niels
Als je doet wat je deed, krijg je wat je had.

Offline Johan48

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 51
  • Waardering: 0
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2016-02-09, 09:25:21 »
Welkom hier.

En veel spoor plezier, en laat eens wat baan werk zien .
En vragen staat vrij ( domme vragen bestaan niet)

Groet Johan
Fleischmann/Roco HO  Esu EcoS 2 multimuis 1x

Offline Ferry Posthuma

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 305
  • Waardering: 7
  • Open your eyes, take a deep breath and relax!
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2016-02-09, 09:35:11 »
Welkom Niels!

53 lentes jong hier, een benjamin kennelijk!

Wat met zoveel hobbies speelt is hier ook het geval, de hobby is aan het vergrijzen en wordt als oubollig ervaren. De jeugd heeft er de tijd, geld en zin niet meer voor; althans op een enkele positieve afwijking na dan. Nu is het natuurlijk wel zo dat modeltreinen tegenwoordig geen kinderspeelgoed meer, en dat geldt zeker voor digitaal.

Niet getreurd, er zijn op dit forum en andere fora nog zat spoor enthousiastelingen te vinden die onze hobby delen en samen komen we er wel uit!

Groet, Ferry
Schaal H0 (1:87), Multimaus, Rocomotion 10785 centrale met software TrainController Gold version 8.0 G2, windows vista, RS232 naar USB, lichtsluisjes voor kalibratie van loksnelheid, 4x 10787/GBM8, 2x DR4088RB-CS, Geoline H0 in schaduwstation met 10775 wisselaandrijvingen, Tillig Elite code 83 in zichtbare gedeelte, DR4024 voor servo-aansturing van de Tillig wissels.

Voornemen 2017: Volle afbouw baan zodat scenery erin kan!