Ontwerp > Baan ontwerpen
Aanpassing baan
Hansw:
Beste , ik heb momenteel twee aparte banen : 1 baan met ROCO LINE met bedding met 4 rondingen R2,R3, R4 , R5 past net op de plaat van 122 cm
De andere baan is een GEOLINE ook 122 cm breed . Beide banen hebben totaal een L vorm .
Deze twee aparte banen wil ik graag combineren door de Geoline rails te vervangen met de Roco Line en dan een baan overhouden .
Als ik nu naar rechts van de ROCO LINE baan wil overgaan naar de Geoline baan waar ik dan ook R2, R3 , R4. R5 wil aanleggen lukt dit niet om de Roco Line rails in dezelfde volgorde door te trekken omdat dan de ruimte op de Geoline baan te krap is om er ook vier bochten op te leggen .
Ik kan wel een R3 op de R5 aansluiten van de Roco Line baan maar dan loop ik vast met de overige bochten want ik wil graag met 4 treinen blijven rijden.
Ik kan ook niet de breedte uitbreiden want dan kom ik nergens meer bij .
Is daar een andere oplossing voor .
Mvg Hans
denobis:
Hansw
maak eens een fatsoenlijk banenplan en upload dat hier zo snappen we er gen hout van
Gr
Hans
Hansw:
Beste Hans,
Ik heb wat foto,s van de banen :
De z21 baan ( met de 4 rondingen R2, R3, R4 en R5 ) wil ik uitbreiden waar nu de Geoline baan loopt
De onderste bochten van de z21 baan ( aan de rechterkant) wil ik dan afbuigen naar rechts
De beschikbare breedte van de beide houtplaten is 122 cm
https://myalbum.com/album/WkRUqqXkQsXutn/?invite=0ab4c00c-f68e-4ec8-9817-465af7c630c3
Mvg Hans
denobis:
Aan die foto's hebben we niet veel.
maak een banenplan van het totaal wat je wil al dan niet correct.
Hansw:
Beste Hans ,
Daar was ik mee begonnen met Anyrail maar ik liep vast bij de keuze in het Anyrail programma van de bocht die ik nodig heb .
De bocht die moet aansluiten op de wissels van de Z21 baan
Als ik dit weet kan ik verder met het programma want als ik op het gedeelte van de Geoline baan geen 4 banen R2,R3,R4 en R5 kwijt kan moet ik ook de z21 baan opnieuw in richten , die wil ik graag handhaven ( alleen uitbreiden naar de Geoline ruimte ).
Mvg Hans
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie