Layout en Materieel > Mijn Layout

Hans Mol : mijn baan in opbouw

(1/2) > >>

Hans Mol:
Afgelopen weken heb ik mijn tafel gebouwd (244x122 uit 4 delen) en afgelopen weekend heb ik de verhogingen gemaakt. De verhogingen hebben een stijgingspercentage van 4%. Alvorens e.e.a. definitief vast te lijmen heb ik de locs getest met aanhangwagens. Deze hebben geen probleem met dit hoogteverschil. De stijging heb ik nagemaakt van styropor naar voorbeeld van het materiaal dat geleverd wordt door Woodland Scenics. Hiermee kan je prima bochten maken.

Rob Manenschijn:
Hans,

Dat ziet er zeer goed uit en ben reuze benieuwd naar het vervolg. Maar een aanhangwagen doen we achter een auto. ;)  ;D  Achter een loc doen we rijtuigen of wagons.  :-[

Rob

GerardWassink:

--- Citaat van: Rob Manenschijn op 2013-07-15, 15:41:12 ---... Maar een aanhangwagen doe we achter een auto. ;) :-) Achter een loc doen we rijtuigen of wagons.  :-[

Rob

--- Einde van citaat ---

LOL...  :D Da's even wennen Hans!  8)

Welkom en veel plezier hier!

Gerard

Hans Mol:
 :) Ja jullie hebben helemaal gelijk. Dat krijg je als je pas met de hobby begint. Nog volledig onbekend met de terminologie. Ga er zeker op letten als ik iets post!

Rob Manenschijn:
Hans,

Je hebt een schrale troost, ook de "ervaren" modelspoorder gaat op het forum wel eens de boot in. ;)  ;D ;D

Rob

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie