Layout en Materieel > Mijn Layout

Big Bull Rail Road

(1/6) > >>

opa-bullcat:
De start van.......

Maar Opa is lossss, schuur in gedoken en meten en zagen resultaat is een deel baan van 225 cm x 106 cm, moet om te testenn en uitzoeken zat zijn voorlopig leek mij, trouwens meer ruimte heb ik nu even niet, het moet gewoon maar even, hieronder 2 foto's van het gebeuren, plamken moeten wel verstevigd worden en aan elkaar gemaakt worden en een poot in het midden, maar ja suiker he, niet teveel achter elkaar doen wat zwaar werk is.

GerardWassink:
Ik ben benieuwd Hans...

Nicoh:
ik zou je adviseren de tafel los te zetten en eventueel met aan een kant een paar kettingen, dan hoef je er niet steeds onder te kruipen om je bedrading e.d. aan te brengen.
Je hangt hem dan met de kettingen schuin aan het plafond en dan kun je rustig op een krukje of stoel alles onder de baan aanbrengen. Ook goed voor de zuiker :D

opa-bullcat:
Hallo Nico,

deze baan word puur een testbaan, dus de meeste draadjes zullen wel op de tafel liggen ipv eronder, ik hoop dit jaar nog een hobby ruimte te krijgen op het huis, en dan ga ik pas echt los :)

Hans

opa-bullcat:
zo, en nu het vervolg op ....

de foto's zijn ook de beste niet, maar de accu van de cannon wil niet meer geloof ik :(









zwart is ie

En hieronder mijn trots  ;D ;D, hij kruipt mooi al zeg ik het zelf.

tjoektjoek

sorry voor de slechte beleden van de video's. alle begin is moeilijk, we zullen de digicam maar eens opzoeken in het stof :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie