Layout en Materieel > Mijn Layout

uitwerking baanontwerp

<< < (62/62)

ArievH:
Ik heb nu inderdaad een pc met i5 processor en 8gb werkgeheugen. Als Roco nu ook eens de Turncontroller gaat produceren en uitleveren is het technisch helemaal gereed. Tot die tijd maar rustig verder bouwen aan de scenery. Op ditmonet ben ik met hotel de Wereld uit Wageningen bezig. Een pittig resin bouwpakket zeker als het je eerste resin pakket is. Maar goed de muren staan overeind en de ramen zijn gespoten. tzt komen de plaatjes wel.

ArievH:
Yes! De Turncontrol 6915 is binnen! ik heb er eerst een plekje voor gemaakt en daarna aangesloten. Wat geeft dat een goed gevoel als eindelijk de draaischijf werkt zoals bedoeld en verwacht. Nu Loconet nog aansluiten en kijken hoe dan gaat. Ik heb al gelezen dat ik de draaischijf adres 205 moet geven. We gaan het zien en beleven.

ArievH:
Piet het was goed om vorige week samen op de Roco-infodag in Gorinchem te zijn. Helemaal fijn was het om van je diverse tips m.b.t. mijn treinbaan te krijgen. De Turncontrol 6915 herkend ook Loconet dat is mooi. Jammer is dat de draaischijf af en toe hapert waardoor hij een contactje mist en te vroeg of te laat stopt.

Inmiddels heb ik 2 automatische treinritten rijden. Jammer is dat een passagierstrein bij het station juist een spoor kiest wat ik voor doorgaand treinverkeer heb aangelegd. Bijv. een goederetrein die niet voor een perron hoeft te staan. Als jij of iemand anders nog een tip heeft hoe dat op te lossen ik houd me van harte aanbevolen. ik ga er nog een passagierstrein bijvoegen en zal de treinrit dan eens in tweeën delen en vanuit het station starten.

Ik ben bijzonder blij dat de treinbaan (start bouw 2011) nu zover is dat er ook gebeurt wat ik destijds voor ogen had.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie