Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 5421 keer)

GerardWassink

  • Gast
Even voorstellen
« Gepost op: 2010-05-01, 08:59:34 »
Dag allemaal,

Vanuit Ulrum in de prachtige provincie Groningen (gait niks boo'm Grunn'n!!!) hartelijke spoorgroeten.

Een kleine anderhalf jaar geleden heb ik deze prachtige hobby weer opgepakt met wat steun in de rug van een erfenisje, waardoor ik met name op het gebied van materieel een flinke start heb kunnen maken.

Voor nadere kennismaking nodig ik jullie van harte uit om een bezoekje te brengen aan:

mijn (oude) website over Wassedam - Beijdorp

EDIT: nieuwe websites
mijn website over Wassedam

mijn website over Beijville
EINDE EDIT.


of, als je meer van bewegende beelden houdt:

mijn Youtube kanaal

In het dagelijks leven ben ik projectmanager met een achtergrond in de ICT. De laatste jaren houd ik me voornamelijk bezig met implementaties van software en de begeleiding van de gebruikers ervan bij wat grotere zorginstellingen en af en toe een reorganisatie van een ICT afdeling.

Leuk om te zien dat er een speciaal Roco forum is. Mijn verwachting is hier veel kennis over de Roco producten aan te treffen.

Gerard Wassink
« Laatst bewerkt op: 2011-05-26, 19:26:55 door GerardWassink »

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2010-05-01, 09:39:49 »
Hallo Gerard,

Hartelijk welkom op het forum van Dutchroco.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

2414

  • Gast
Re:Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2011-05-26, 10:51:30 »
Hallo gerard,

welkom. Ziet er mooi uit,
Succes!

GerardWassink

  • Gast
Re:Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2011-05-26, 19:26:20 »
Dag newbie,

Dank voor je welkom (da's by the way al een jaartje geleden hoor...  ;) ).

Ik heb mijn OP even aangepast met nieuwe websites.

Gerard

2414

  • Gast
Re:Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2011-06-08, 19:23:44 »
Hallo gerard,

graag gedaan. Newbie ja... zal nog wel ff zo blijven met het huidige activiteitenniveau van het forum. Voordat ik opstijg naar full member met 6 sterren en 88 berichten zijn we vast een aantal dienstregelingswisselingen verder...