Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 5460 keer)

Offline md

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
voorstellen
« Gepost op: 2011-06-05, 14:37:28 »
Hallo,
en heb een baan in mijn kelder (digitaal) van roco.
ik ben er nu een klein jaartje mee bezig met het bouwen!
het wordt een aardige groote baan eb besteed er ook aardig wat tijd in.
maar het kost alleen zo verekte veel geld!! :(

maar omdat ik er eigenlijk ook wel een leek bij ben zal ik vast nog vaak genoeg wat te vragen hebben!!!
 gegroet mark donker
« Laatst bewerkt op: 2011-06-08, 22:28:38 door md »

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re:voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2011-06-05, 19:32:33 »
Hallo Mark,

Welkom op dit forum, en als je wat te vragen hebt, denk dan domme vragen zijn er niet, tenhoogste domme antwoorden.
En dat het veel geld kost, daar kan ik je niet bij helpen, een troost, daar hebben we allemaal last van.

Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2011-06-05, 19:34:08 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline md

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Re:voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2011-06-05, 20:07:12 »
haha helaas niet nee!
maar ook ik kom wel aan een mooie baan ik ben nu aan het bieden op een mooie digitaal decoder op ebay! hij staad nu op 3 euro dus mischien heb ik nog een koopje!! gegroet m donker

2414

  • Gast
Re:voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2011-06-08, 19:20:45 »
Welkom, goed idee fotos van je baan te tonen, maar een beetje groot... (doe ze via een flickrr en dan via een link? gratis en superhandig en makkelijk).
Leuk ns mat heb je, 3 lima hondekop en een dubbeldekker waarvan je de motorstel als loc met goederenwagen gebruikt! 1600 met ic.
heb je ook een baanplan? In ieder geval komen er stortgoedwagens op je baan zo te zien! Leuk.
Tip voor uit de hand lopende kosten: koop old roco, geen gedoe met dure kortkoppelingen of digitaal etc, low budget and still all the fun!

Offline md

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Re:voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2011-06-08, 21:45:37 »
haha hoi ja de mddm!
de waggon's die moet ik nog ombouwen naar gelijkstroom.
en 1 van de waggon's die er nu achter zit zit een magneetje onder om de baan schoon te houden
ik had metaal restjes op de baan vandaar.
mvg m donker

Offline md

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Re:voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 2011-06-08, 22:01:11 »
foto's zijn aangepast
mvg m donker

2414

  • Gast
Re:voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 2011-06-15, 22:23:08 »
klassieke roco clean wagon is aanrader om rails schoon te houden. of gewoon met hun schoonmaakblok, maar das met de hand