Auteur Topic: Hallo allen nieuw in dit forum met als alias Swissadventure  (gelezen 4309 keer)

Offline Henk T.

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 24
  • Waardering: 0
Hallo allen nieuw in dit forum met als alias Swissadventure
« Gepost op: 2011-06-26, 18:46:24 »
Zoals de alias aangeeft probeer ik een beetje een Zwitserse baan te maken.

Wat betreft TC silver daar heb ik nog weinig (zwitserse)kaas van gegeten maar met wat hulp moet dit gaan lukken.
Vragen zullen er ongetwijfeld komen. Het starten op zich zal nog wel gaan ga ik voorlopig vanuit.

Mijn baan is/wordt uitgevoerd in schaal N, met pecorails, wissels ga ik aansturen met servo's. De hardware die ik gebruik is het selectrix systeem dat nog altijd goed bevalt. Is wel geen dcc, maar met de nieuwe centrale eenheid van diverse leveranciers is het wel mogelijk de decoders te gebruiken en wellicht nog wat andere onderdelen.

Wel zo af en toe zal ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.



Met spoorse groet,
Henk Tijssen

« Laatst bewerkt op: 2011-06-26, 20:21:32 door Swissadventure »

Online P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re:Hallo allen nieuw in dit forum met als alias Swissadventure
« Reactie #1 Gepost op: 2011-06-26, 19:55:47 »
Hallo Henk,


Welkom op dit forum.
De vragen die er komen, geen probleem er is altijd wel iemand die je kan bijstaan, of het altijd de juiste oplossing is???
De tijd zal het leren, in ieder geval een leuke tijd en veel plezier met de hobby.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Rob Manenschijn

  • Gast
Re:Hallo allen nieuw in dit forum met als alias Swissadventure
« Reactie #2 Gepost op: 2011-06-27, 13:48:09 »
Henk,

Welkom op dit forum en dat je hier vele gezellige uurtjes mag door brengen.
Uiteraard zijn we benieuwd naar de ontwikkelingen van je baan, daarvoor kun je een aparte topic starten en eventueel voorzien van de nodige plaatjes.

Groenten Rob

GerardWassink

  • Gast
Re:Hallo allen nieuw in dit forum met als alias Swissadventure
« Reactie #3 Gepost op: 2011-06-27, 16:25:25 »
Dag Henk,

Welkom hier!

Gerard