Auteur Topic: Lembourg  (gelezen 4478 keer)

Offline Harrie Denessen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 6
  • Waardering: 0
  • 1001 uitdagingen te gaan
    • Lembourg.nl
Lembourg
« Gepost op: 2011-08-14, 18:35:13 »
Hallo allemaal,

Ik ben Harrie Denessen, geboren 17 maart 1969 en ben momenteel woonachtig in Venlo in het mooie heuvelige Limburg. In mijn dagelijkse leven ben ik productieplanner in een groot aluminium-gietbedrijf in Tegelen.

Sinds mei 2010 ben ik weer begonnen met deze hobby. Ik ben toen begonnen met het project Tresland. Enkele van jullie kennen mij daar wellicht van (ik heb enkele verwijzingen naar mijn verslagen in dit forum gezien). Helaas is dit project vervroegd beeindigd.

Met frisse moed ben ik een nieuw project Lembourg.nl gestart. Alle en nieuwe info uit Tresland.nl zal weer terug komen in Lembourg.nl. Neem maar eens een kijkje.

Mijn bedoeling is om weer met de multimaus, Roco versterker(s), Rocoline rails en Traincontroller van Freiwald te gaan werken. Ik hoop hier veel kennis te vergaren en wellicht ook  met jullie te kunnen delen.

Voor zover mijn introductie. Jullie zullen nog veel meer van me horen.

m.vr.gr.

Harrie Denessen
« Laatst bewerkt op: 2011-08-14, 18:41:53 door Harrie Denessen »
Vanaf tijdperk IIIb. 2x Multimaus + 2x booster, s88XPressNetLi, S88SD16-n, Traincommander 7 Bronze, H0, Nederlands met Duits grensverkeer.

GerardWassink

  • Gast
Re:Lembourg
« Reactie #1 Gepost op: 2011-08-14, 20:22:34 »
Hey Harrie!

Jij hier? Er was laatst nog een vraag naar het koppelen van Roco versterkers als boosters. Jij had daar een gaaf artikel over, ga je dat weer op je nieuwe website plaatsen?

En euh... Welkom hier!

Gerard

Offline Harrie Denessen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 6
  • Waardering: 0
  • 1001 uitdagingen te gaan
    • Lembourg.nl
Re:Lembourg
« Reactie #2 Gepost op: 2011-08-14, 22:26:09 »
Hoi Gerard,

Ja ik heb me hier dus ook aangemeld. Als Roco gebruiker moet je hier wel zijn toch. En ja, alle data uit Tresland zoals ook het koppelen van Roco versterkers komt terug op de site Lembourg.nl.

Harrie
Vanaf tijdperk IIIb. 2x Multimaus + 2x booster, s88XPressNetLi, S88SD16-n, Traincommander 7 Bronze, H0, Nederlands met Duits grensverkeer.