Auteur Topic: Gegroet!  (gelezen 5676 keer)

Offline RTim

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Gegroet!
« Gepost op: 2012-12-12, 21:17:07 »
Hallo,

Ik ben Rini. 20 december tikt de klok 40 jaar aan. Het word al wat.
Heb een tijdje terug een startset gekocht met een Multimaus pro (N spoor). Heb niet erg veel ruimte (122 x 60 cm)
Ik ga me verdiepen in Rocomotion wat erbij zat. Bedoeling is dat m'n baantje volledig via de computer gestuurd gaat worden, dit met rocomotion.  Heb nog wel vragen daarover. Maar die zal ik wel stellen in het rocomotion gedeelte.
Zodra ik de automatisering onder de knie heb, ga ik me een beetje verdiepen in Scenery. Als ik over een paar jaar alles onder de knie heb, ga ik naar de zolder voor een "echte" baan. Maar voorlopig nog ff niet.  Eerst lekker spelen met wat er mogelijk is.  En soms is dat ook gewoon lekker rondjes rijden :) Tis vrij kostbaar allemaal. Met een kleine opkomst, moet ik schipperen waar het geld naartoe gaat.

Heb een NS startset van Fleischmann (931086).  
(ik heb er dan de blauwe multimaus bij)
Op mn test baantje zal het wel bij NS materiaal blijven. Tijdperk zal V zijn. Heb op dit moment 1 trein.  Maar will volgend jaar een 2e erbij zetten. Dit om te gaan experimenteren met bezet en terugmelding.
Heb de wissels electrisch gemaakt (gewoon de fleischmann adaptertjes erop gekocht).  Moet alleen de Decoders nog kopen. maar dit komt nog. Zover ik gezien heb heb je voor een 30 - 50 euro al een decoder setje voor 4 wissels.

Genoeg voor nu.
Ik ga lekker lezen hier op het forum.




Groetjes.

GerardWassink

  • Gast
Re: Gegroet!
« Reactie #1 Gepost op: 2012-12-12, 23:07:05 »
Dag Tim,

Welkom op dit forum, lees je lekker in...

Veel plezier gewenst met deze prachtige hobby!

Gerard