Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 4561 keer)

Offline wersitime

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 25
  • Waardering: 2
    • Vierlandenbaan
Even voorstellen
« Gepost op: 2013-12-11, 18:06:39 »
Modelbanen bouwen doe ik al mijn hele leven. Momenteel bouw ik aan mijn vierde baan. Dit is tevens de grootste tot nu toe. Zie evt. www.mrmodelrailroad.com. In het verleden heb ik Traincontroller bronze gebruikt maar automatiseren gaf mij geen voldoening. Nu na jaren ben ik het programma weer eens gaan gebruiken. Nu kan het me wel bekoren, maar dat heeft vooral te maken met de grootte van de baan. Ik wil dus een deel aan de pc overlaten. Echter ik heb momenteel wat aanloopproblemen met Traincontroller. Ik hoop dat hier op dit forum voldoende kennis aanwezig is. Ook de Nederlandstalige WiKi trok mijn aandacht. Ik hoop dat er hier nog veel informatie bij komt.

Groeten,
Henny
Traincontroller 8 Brons Engels, Ecos 2, Ecos Controller App via WiFi, Digirails 4018 en Rosoft functiedecoders, Rosoft S88 Blokmelders, HO, Roco, Fleischmann, Pico, Lima, Rivarossi, Athearn, Trix, Hamo, Mehano, Fleischmann Profi Rails, DCC en Selectrix Locomotief Decoders, Conrad wisselmotoren en Fleischmann wisselspoelen.

Rob Manenschijn

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2013-12-11, 18:31:07 »
Henny,

Welkom op het forum. De naam komt niet helemaal meer overeen met de werkelijkheid. Het gaat hier meer over TC dan Roco. ;) :D

Rob

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2013-12-11, 20:16:51 »
Dag Henny,

Welkom op dit forum. Veel leesplezier gewenst.
Ook ik wil deels geautomatiseerd rijden en de rest (soms er tussendoor) 'op de hand'.

Start je zelf een topic in 'Mijn Layout'?

Succes,

Gerard

Offline wersitime

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 25
  • Waardering: 2
    • Vierlandenbaan
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2013-12-11, 22:55:08 »
Rob en Gerard bedankt.

Wat betreft ‘ Mijn Layout'. Ik kom zeer binnenkort wel met vragen vanwege dat iets niet wil lukken met Traincontroller.

Overigens heb ik ook een Amerikaans gedeelte waar o.a. een Big Boy rijdt.

Groeten,
Henny
« Laatst bewerkt op: 2013-12-11, 22:56:40 door wersitime »
Traincontroller 8 Brons Engels, Ecos 2, Ecos Controller App via WiFi, Digirails 4018 en Rosoft functiedecoders, Rosoft S88 Blokmelders, HO, Roco, Fleischmann, Pico, Lima, Rivarossi, Athearn, Trix, Hamo, Mehano, Fleischmann Profi Rails, DCC en Selectrix Locomotief Decoders, Conrad wisselmotoren en Fleischmann wisselspoelen.

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2013-12-11, 23:19:50 »
Behalve vragen stellen en beantwoorden vinden we het ook leuk om elkaar op de hoogte te houden van vorderingen op de baan...  ;)

Gerard

Offline wersitime

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 25
  • Waardering: 2
    • Vierlandenbaan
Re: Even voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: 2013-12-11, 23:25:12 »
Ik zal binnenkort wat over de vorderingen vertellen maar ook over een paar lopende projecten buiten de deur, zoals twee dioramas bouwen en bouwen aan een baan van een vriend.

Groeten,
Henny
Traincontroller 8 Brons Engels, Ecos 2, Ecos Controller App via WiFi, Digirails 4018 en Rosoft functiedecoders, Rosoft S88 Blokmelders, HO, Roco, Fleischmann, Pico, Lima, Rivarossi, Athearn, Trix, Hamo, Mehano, Fleischmann Profi Rails, DCC en Selectrix Locomotief Decoders, Conrad wisselmotoren en Fleischmann wisselspoelen.

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re: Even voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: 2013-12-13, 00:04:02 »
Even je link bekeken: leuke baan heb je  :)

Welkom,

Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen