Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3934 keer)

Offline rvanderschagt

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 6
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2014-01-01, 22:18:47 »
Mijn naam is Rob van der Schagt ben 54 jaar en ben sinds oktober/november weer aan het opstarten met een modelspoorbaan Ho in combinatie met Koploper en Roco Multimaus. Allereerst ben ik begonnen met een ovaaltje met inhaalspoor uit te zetten om te kijken hoe en wat alles werkt.
Maar voordat ik hiermee begon ben ik eerst maar alle locs ( stoom ; e-locs;diesels in totaal 31 st.) na te zien of deze nog wel soepel over de baan gingen na zeker 10 jaar werkeloos in een kast te hebben gelegen. En jahoor en op een enkeling na ging alles perfect met hier en daar een drupje olie. Echt een banenplan heb ik nog niet maar heb in gedachten wel een paar ideetjes. Ik beschik over een aparte ruimte van ongeveer 3mtr. bij 5mtr. dus daar moet wat te bouwen zijn. Ideeen zijn if tips zijn uiteraard van harte welkom. Ik ga wel bouwen volgens Nederlands voorbeeld.

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2014-01-01, 22:33:25 »
Welkom op dit forum Rob,

Zo te lezen ben je net zo ver als ik, ga binnenkort maar eens een ovaal met inhaal spoor neerleggen om digitaal te onderzoeken.

Ook ik heb nog geen banenplan, omdat ikeerst de hobby kamer in de vorm van een extra etage op het huis mag zetten.

We komen elkaar vast nog wel tegen hier op het forum, oja ik begraap dat ze gek van foto's zijn heir :)


Hans

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2014-01-01, 22:52:05 »
Dag Rob,

Welkom op dit forum. Veel leesplezier!

Gerard

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2014-01-02, 21:05:26 »
Hallo Rob,

Leuk, wederom een herintreder. Op den duur komt het toch weer terug :-))
En in een ruimte 3x5 mtr kun je in elk geval een hoop doen, succes er mee

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor