Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 3768 keer)

Offline bertvisser

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 39
  • Waardering: 1
Voorstellen
« Gepost op: 2014-02-23, 14:24:36 »
Hallo allemaal,

Als nieuw lid van dit forum wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Bert Visser (nee, ik ben geen drukke cabaratier uit het noorden des lands), 51 jaar, in het dagelijkse leven werkzaam als musicus, en al van jongsaf besmet met het treinenvirus. Vroeger thuis mijn vader meegeholpen een grote, toentertijd uiteraard analoge, H0 baan aan te leggen, die hij overigens nog steeds heeft, en toen al erg gecharmeerd geraakt van het materiaal van Roco. Nu onze jongste dochter over een goed half jaar het nest gaat verlaten komt er een kamer vrij waar ik de hobby weer kan gaan oppakken en dan nu digitaal. Als voorbereiding al heel wat gelezen omdat er best wel behoorlijke verschillen zijn met analoog en alvast wat materiaal aangeschaft om mee te experimenteren. Ik zal ongetwijfeld nog wel de nodige dingen tegen komen en dan hoop ik van de hier verzamelde kennis en expertise gebruik te kunnen maken en wie weet in de loop der tijd ook nog anderen van dienst te kunnen zijn.

Met een vriendelijke groet,
Bert Visser

GerardWassink

  • Gast
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2014-02-23, 15:15:40 »
Dag Bert,

Welkom op dit forum en veel leesplezier gewenst!

Gerard

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2014-02-24, 20:24:31 »
Hallo Bert,
Veel plezier als herintreder toegewenst. En als het gaat om digitale (Roco) kennis ben je op een goed forum terecht gekomen, ik heb er al veel aan gehad!
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline opa-bullcat

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 113
  • Waardering: 1
Re: Voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2014-02-24, 22:00:59 »
Hallo Bert, namens een andere herintreder welkom op het forum.

Hans