Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 3475 keer)

Offline hans52

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Voorstellen
« Gepost op: 2014-09-05, 15:45:39 »
Mijn naam is Hans Hilferink en, zoals in gebruikersnaam al is af te lezen, geboren in 1952. Ik woon in Ermelo op de Veluwe. Sinds 2 jaar ben ik weer bezig met de modeltreinen na een stilte periode van 25 jaar. Ik ben bezig met een kleine baan naar Nederlands voorbeeld. De baan meet totaal 3.20 bij 1.00 en bestaat uit 4 bakken, die 2 aan 2 gekoppeld zijn. Het is dus relatief eenvoudig om de baan te kunnen verhuizen. De hoogte van de tafel is 1.10. Ook kan de tafel 90 graden gekanteld worden, zodat solderen etc. vanuit de luie stoel kan gebeuren. Je wordt tenslotte ook wat ouder. :) Ik heb Tillig Elite rails en wissels. De treinen zij 2x een DE1 van Artitec, een 2400 en een 2200 van Roco. Alleen de 2200 is voorzien van een standaarddecoder, terwijl de overige locs een sounddecoder hebben. De wissels etc. worden bediend met door Rosoft geleverde decoders, terwijl alles wordt aangestuurd met een Multimaus en iTrain. De bediening van iTrain gaat via een kleine terminal met W7 en een touchscreen. Dit alles zit met een schuiflade onder de tafel.

Met vriendelijke groet
Hans

GerardWassink

  • Gast
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2014-09-05, 17:35:17 »
Hi Hans,

Welkom op dit forum.

Gerard