Forum DutchRoco > Opmerkingen

Nieuwe Upgrade TC versie 9

<< < (3/4) > >>

GerardWassink:

--- Citaat van: Jan S op 2017-09-17, 14:01:23 ---Hallo Gerard en Piet,

Ik wil even een kleine correctie aanbrengen.
Dit is geen Update maar een Upgrade.

...

Mvg

Jan S

--- Einde van citaat ---


--- Citaat van: GerardWassink op 2017-09-17, 12:23:24 ---... maar ruim 100 euro voor een upgrade vind ik buitensporig duur.  ...

Jammer hoor.

--- Einde van citaat ---

Jan S:
Hallo Gerard,

Oh, dat heb ik overheen gekeken.
Sorry.

Mvg,
Jan S

Jan S:

--- Citaat van: Rocofan op 2017-09-17, 14:05:54 ---

het automatisch inmeten krijgt nu een extra funktie die ik totaal niet kan waarderen, omslachtig en enkel om niet toe te geven dat het niet zo vriendelijk was richting gebruikers om bv de mooi set van Brueller er zomaar uit te gooien.


--- Einde van citaat ---

Hoi Eric,

Heb het gezien.
Het schijnt dat Freiwald een eigen meet protokol wilde invoeren. Hieruit blijkt dat bij de TC-Gold 9.0 A1 een nog betere halte positie wordt uitgevoerd door betere rem karakter. Andere hardware achtige meet systemen heeft ie kennelijk buitenspoor gezet, zoals de u-con.

Dit is wel jammer, maar ik kan ermee leven met de nieuwe meetprotokol van de versie 9.0

Mvg
Jan S

Jan S:

--- Citaat van: Rocofan op 2017-09-17, 14:05:54 ---
het automatisch inmeten krijgt nu een extra funktie die ik totaal niet kan waarderen, omslachtig en enkel om niet toe te geven dat het niet zo vriendelijk was richting gebruikers om bv de mooi set van Brueller er zomaar uit te gooien.

Kortom, ik ben druk aan het zoeken naar echte verbeteringen, maar heb ze nog niet gevonden.

--- Einde van citaat ---

Eric,

Bijgaande link omtrent Zeller en andere leveranciers opties.

http://www.freiwald.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=29635

Mvg,

Jan S

Rocofan:
Hallo Jan,

Ja , ik had dit al begrepen. Daarom mijn "opmerking" dat onze programmeur zijn "fout" niet wilde toegeven en nu voor deze oplossing heeft gekozen.

Mijn ervaringen met de programmeur zijn tot op heden niet best, ook als ik sommige reacties lees komt hij bij mij over als een niet al te makkelijke man met zeer lange tenen. Doet me zeer denken aan onze eigen "grote vriend " van koploper, ook van die nukken.

Maar goed, ik moet het van de software hebben , niet van de persoon.

heb de gehele nieuwe handleiding weer doorgespit, ik moet zeggen en zitten leuke nieuwe features in V9, maar een echte volle upgrade vind ik het tot op dit moment absoluut niet.

Wel ben ik zeer blij met de nieuwe funktie aufreihen, iets wat ik met windigipet al helemaal voor elkaar had.

de Look, nogmaals is mooi en prima, maar vind ik niet het mooiste van een upgrade, in V8 wist ik alles feilloos te vinden. ook hier wen ik wel weer snel aan, maar het bied niet echt heel veel "nieuws"

grtz

eric

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie