Programma's > Rocomotion

2 locs in tractie laten rijden

<< < (3/3)

GerardWassink:
Dag Henk,

Als je zelf een concrete vraag hebt wil je dan een nieuw topic openen?

Gerard

trikers:
Beste Gerard,

Ik heb zelf geen concrete vraag, maar vond het antwoord op het probleem een beetje kort door de bocht van Rob. In de handleiding van de roco multimuis staat aan gegeven hoe je een dubbeltractie moet aanmaken, maar er staat verder niet bij hoe je de snelheid perfect identiek krijgt. En als de locomotieven aan elkaar gekoppeld zijn zal een klein snelheidsverschil niet opvallen, maar in de geschetste situatie van dit draadje zit er een loc aan het begin en één aan het eind met daar tussen de wagonnen. Als er maar iets verschil in snelheid is zullen de wagonnen ontsporen.

Mvg Henk

will:
Sorry beste lezers,

de laatste dagen ben ik in verband met ziekte niet in de gelegenheid geweest om tijd aan de hobby te besteden.
Door de ziekte heb ik ook last van concentratieproblemen en vermoeidheid.
Dus ik moet echt mijn dag hebben.

Maar zodra ik meer weet, laat ik weer weten.

Groetjes,
Will

GerardWassink:
Niet nodig om je te verontschuldigen Will.
Het is een hobby hoor!

Beterschap man!

Gerard

P.Heinst:
In een eerder bericht heb ik gelezen dat in de handleiding van de MultieMAUS zou staan hoe je twee treinen in tractie kunt zetten.
Zou graag willen weten waar dat staat, denk dat er een misverstand is tussen de handleiding van de MultMaus (rode muis) en de MultiMAUS pro (blauwe draadloze).
In de handleiding van de MultiMAUS pro staat wel een mogelijk beschreven van het rijden in tractie.

Gr Piet

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie