Auteur Topic: Een LGBer op DuthRoco  (gelezen 3716 keer)

Offline johanb

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
    • Mittlerseeer SchmallSpurBahn
Een LGBer op DuthRoco
« Gepost op: 2013-06-21, 10:58:45 »
Hallo,

Ik ben Johan en ik heb een LGB baantje in de tuin. Uiteraard is dat geen Roco, maar ik rij wel met Traincontroller. Op zoek naar wat info kwam ik dit forum tegen. Altijd handig een forum in het Nederlands  :) En ik kwam hier al gelijk iets tegen wat ik graag ook op mijn baan wil maken. Ik heb een eind naar eind baan. Dus niet zo veel mogelijk rails op de vierkante meter. Maar zo realistisch mogelijk proberen te maken qua bewegingen.  Door het ontwerp van de baan zal er dus omgelopen moeten worden. zie dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=sVsIp2PtldY
LGB, Massoth DiMAX 800Z, TrainController 8.0 Gold +SmartHand Mobile & TrainProgrammer @ Windows XP

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re: Een LGBer op DuthRoco
« Reactie #1 Gepost op: 2013-06-21, 13:40:19 »
Hallo Johan,

Leuke baan man! welkom, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Rob Manenschijn

  • Gast
Re: Een LGBer op DuthRoco
« Reactie #2 Gepost op: 2013-06-28, 13:59:10 »
Johan,

Welkom op dit forum en vele plezierige uurtjes. Mooi filmpje met prachtige scenery, je zou haast zeggen dat het allemaal echt is. ;)

Rob

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: Een LGBer op DuthRoco
« Reactie #3 Gepost op: 2013-06-28, 18:51:03 »
Hallo Johan,
Welkom op dit forum
Ik heb begrepen dat je in Middenmeer woont
Ikzelf woon in Wognum
Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent dat in Opperdoes bij de bijen imker ook een LGB baan is.
Deze is overdekt en rijdt ook met Traincontroller
Alleen jammer dat je er entree voor moet betalen en dit is dacht ik € 6,50
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.