Auteur Topic: Effe voorstellen  (gelezen 2905 keer)

Offline Jack Vromans

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Effe voorstellen
« Gepost op: 2023-02-20, 16:51:11 »
Beste Model liefhebbers,
Ik ben Jack Vromans , 71 jaar.
Sinds mijn achtste ben ik liefhebber van H0 treinen en modelbouw. Nu ik mijn werkzaamheden aan het afbouwen pak ik mijn hobby meer en meer op.
Ik ben mijn hobby kamer aan het inrichten en zelfs doende met de layout van een baanplan (digitaal) en de onderbouw.
Destijds begonnen met Trix express, hetgeen ik nog steeds koester, maar sedert langere tijd overgestapt naar Fleischmann / Roco.
Zowel het opbouwen zelf als de techniek trekt me erg aan.
Ik hoop na vele jaren "sparen" nu eindelijk continuïteit in mijn hobby te krijgen.
hobby groet Jack Vromans

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 798
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Effe voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2023-02-20, 17:11:22 »
Welkom Jack,

Zie hier: wederom een herintreder.
Ik denk, dat zo'n >90% dat is.
Wij hebben het allemaal ook doorlopen: eerst treintjes (soms opwind en soms elektrisch, daarna trijntje (vaak en ook opwind), daarna huisje boompje en soms beestje om na uitvliegen van eventuele kroost een kamer beleggen. En tja, Trix Express was destijds best bijzonder, dus ik begrijp je nostalgische gevoelens.
Dus welkom in de digitale wereld van ROCO en Fleischmann (en Zimo). Voor vragen: --> stel ze gerust.
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.