Digitaal > MultiMaus (pro) en Z21 algemeen

Functies 29 en 30 werken niet

<< < (2/4) > >>

Waalspoor:
Sorry, t/m F31  :(

Hansw:
Beste, ik zie in de App dat het versienummer van de z21 1.42  is , en volgens de beschrijving de functies F0 tm F31  zouden moeten werken
Er staat in de gebruiksaanwijzing van de TRIX  :  Digitaal decoder met max 32 functies ; aantal is afhankelijk van de gebruikte besturingseenheid
Zou dat de oorzaak kunnen zijn dat de combinatie ROCO z21 en TRIX decoder niet goed communiceren

Mvg Hans

Ps Ik heb de rare eigenschap dat als ik de mogelijkheden van iets lees en het niet werkt dat het mij niet loslaat ; op zich 2 functies minder  op de 30 is natuurlijk geen ramp   

P.Heinst:
Hansw,
Je schrijft dat in de handleiding van Trix staat dat de decoder max 32 functies heeft maar nu de vraag zijn die ook allemaal in gebruik (voorzien van iets), wat staat er in de handleiding betreffende de toegepaste functies, het zou zomaar kunnen dat er bv 28 functies zijn bezet en dat je de andere 4 zelf nog kunt invullen met bv geluiden of wat je wilt

Met andere woorden hoeveel staan er omschreven in de handleiding, maak er eens een foto van wat er staat bij functies.
Gr Piet

Hansw:
Beste Piet,

De TRIX loc heeft 30 functies in gebruik   zie  : https://www.trix.de/de/produkte/details/article/22403\\
Ik heb geen ROCO loc met 30 functies anders kon ik het uittesten
Ik heb in de App  de functies 29 en 30 geactiveerd  ( maximaal kan ik hier nu 31 functies invoeren dus de firmware 142 is goed verwerkt ) ; maar eveneens geen resultaat

Mijn veronderstelling is dat de z21 de functies 29 en 30  van de TRIX decoder niet herkend en dat deze waarschijnlijk alleen herkend worden met een ROCO loc

Mvg Hans 

Hansw:
Beste , ik heb bericht gekregen van Marklin/TRIX ivm de ingebouwde decoder   , er zit in beide loc, s een MSD3  decoder in   .
Kan dit de oorzaak zijn dat de functies 29 en 30  niet communiceren met de z21

Mvg Hans

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie