Digitaal > MultiMaus (pro) en Z21 algemeen

Z21 EN LOCONET

(1/1)

Keevers:
Hallo allemaal. Ik. En kees evers en ben gestart met Z21 zwart. Alles werkend gekregen,mobiel,tablet en op de op de PC
et  traincontroller. Ik heb een yamorc 6016ln aangesloten en in maintenance is de bezetmelding prima te zien en in goed volgorde.
Probleem. Traincontroller lat zich niet verleiden mijn proefbaantje (dus wel in maintenance) de bezette blokken te melden ,beter nog er is helemaal niets te zien. Blokken blijven blanco.
Configuratie Z21:
Eerste systeem Z21
Daarna( gekozen uit de mogelijkheden )als tweede syteem : loconet met gateway Z21
Adressering blokken  ( verbinding  keuze ):  loconet algemeen.
 En adres: (in dit geval) 17-1 en volgende blokken 17-2 ,17-3,17-4.(maintenance laat dit prima zien en volgen.)
Voor mijn gevoel gaat er iets niet goed met traincontroller  omdat naar mijn gevoel Z21 correct verbonden is en werkt.
Kom er niet uit. Heeft iemand suggesties Bij voorbaat dank.
Groet Kees



P.Heinst:
Hallo kees,
Ik heb op dit moment weinig tijd en zit bijna niet bij mijn pc of modelbaan maar toch een vraagje, bij het instaleren van traincontroller heb je de mogelijkheid om deze te installeren onder 32 bith en onder 64 bith, bij de 64 bith versie zijn soms wat problemen met Windows en er wordt dan ook geadviseerd om te installeren onder 32 bith  ik had in het begin ook problemen met de 64 bit versie.
Nu wil.im niet zeggen dat dit het probleem oplost maar dat het niet zo is kan ik ook niet zeggen

Gr Piet

Keevers:
Piet ik heb 32 bits versie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie