Auteur Topic: Railspeed!?  (gelezen 5660 keer)

Offline Cobo

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Railspeed!?
« Gepost op: 2014-08-23, 20:19:18 »
Hallo allen,

Ik ben nog steeds oriënterende en nu kwam ik dit tegen:

https://www.youtube.com/watch?v=s_dZM8jtQUo&list=UUb-tSGsndtq-9nQymjiiLug

RailSpeed van LS-digital, dat ziet er wel heel professioneel uit.  :)

Ken iemand dit?

Het filmpje is met TC-gold dus heb het hier geplaats, weet niet of het ook bij de andere versies werkt.

Vr. groet

Cor



Online P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.251
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Railspeed!?
« Reactie #1 Gepost op: 2014-08-24, 12:24:13 »
Hallo Cor,

Het ziet er goed uit maar of het allemaal zo goed werkt als op het filmpje te zien is moet je zelf ervaren.
Er worden nogal wat probleempjes ondervonden met het inmeten, vaak worden er rijstappen overgeslagen of de lok stopt.
Er is op het forum van Freiwald wat info te vinden
Er is een lan verbinding noodzakelijk, b.v. door aan te sluiten op de Z21 of vergelijkbaar zoals een router

De kosten zijn ook behoorlijk, als je nog geen andere module gebruik van LS Railspeed waarop je kunt aansluiten dan zijn deze voor de start set €299.00.
kun je wel op andere module aansluiten dan kun je volstaan met de kale railspeed en betaal je €199.00.

Railspeed is ook bruikbaar voor de versie Bronze, Zilver en Gold van TC

Voorlopig doe ik het nog met de optie die in TC worde geboden, het principe is hetzelfde.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Cobo

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Re: Railspeed!?
« Reactie #2 Gepost op: 2014-08-24, 16:55:22 »
Hoi Piet,

Dank voor je reactie, zie dat er inderdaad wat op het TC-forum staat, helaas op 1 na in het Duits.
(dat kan ik alleen in grote lijnen volgen)

Ik moet zelf eerst nog TC aanschaffen, zelf nog de test baan bouwen dit najaar, ben er zelf voorlopig nog niet aan dit soort apparatuur toe.  8)

Kwam het alleen tegen terwijl ik toch nog even aan het kijken was of ik TC zou moeten nemen of iets anders.

Groet

Cor