Forum DutchRoco > Vragen

DR4088LN en Train Controller

<< < (12/12)

Keevers:
Arie, het probleem blijft dat ik wel de blokken kan zien in maintenance en dat dan ,handmatig met de loc, deze blokken ingoede volgorde worden gedetecteerd .
Probleem is dat  traincontroller  ze niet ziet en ze dus ook niet terugmeld..
Ik weet niet hoe ik afbeeldingen in de topic kan zetten anders zou ik je een configuratie kunnen sturen van all in stellingen.Ikzelf kan niet verder, mogelijk maak in een fout, maar zonder blokken gaat het niet. Ook de dr 4088rb _cs krijg ik niet geprogrammeerd ondanks alle methodes die worden aangedragen op het forum.Kortom ik overweeg om dan toch maar alle modules van Z21 aan te schaffen als dat wel wil werken met traincontroller, maar  ik betwijfel of de fout bij Z21 ligt.
Wil je mij de handleiding voor invoegen van fotos sturen?
Bedankt voor al inspanningen
Fijne zondag, Kees

denobis:
Dat zit hem waarschijnlijk in de adressering in traincontroller controleer die.

Keevers:
Eerste system Z21
Tweede loconet gateway interfaceZ21
Loconet blokken 17-24,25-32 in maintenance zichtbaar en correct werkend met handmatige loc
Proefbaan  met 4 blokken
Blok system keuze :loconet algemeen
Adres eerste blok 17-1
Tweede 17-2derde 17-3 en 17-4
Loc staat in eerste blok, maintenance: bezet
Traincontroller niets
Graag je hulp ,ik kom er niet uit
Dank voor je reactie

P.Heinst:
Kees, het is en blijft moeilijk om je kant en klare voorbeelden te sturen omdat ik geen loconet gebruik, ik gebruik de originele terugmelders van roco, mijn voorstel stuur jouw banenplan naar mij toe en dan kan ok dat bekijken,  dus je banenplan zoals je dat hebt opgeslagen in traincontroller als bijlage in de mail, gr Piet

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie