Forum DutchRoco > Vragen

error1

<< < (2/3) > >>

Dirk Baas:
👍🏻

Prima!
Opgelost.

Hansw:
Beste Dirk , ik heb een keer per abuis een CV 1 gewijzigd op mijn  hoofdbaan dus alle loks aangepast met het zelfde CV 1 nummer
Maar ik krijg geen foutmelding error 1   ( had ik toen wel graag gehad scheelde een hoop werk) .

Mvg Hans

Dirk Baas:
Hans,

In eigenlijk alle handleidingen van decoders en centrales staat, dat je bij POM (primeren On the Main(line) je niets anders dan de te programmeren lok moet hebben.
Maak een Excel bestand met loknummers en adressen. Noteer daar de belangrijke info en ga op een regenachtige zondagmiddag programmeren.

Veel sterkte.

ArievH:
"Maak een Excel bestand met loknummers en adressen."
dat is een heel goed advies. Ik heb al jaren een Excel bestand met niet alleen de loknummers maar ook de belangrijkste cv-s en hun instellingen. Het is goud waard.

Waalspoor:
Nog makkelijker dan een excel bestand maken is de decodergegevens op te laten slaan met het gratis programma Decoder Pro, dat je kan downloaden van de JMRI website. Hiermee kan je backups maken van je decoderinstellingen en deze instellingen ook heel makkelijk aanpassen.
Als ik een nieuwe lok koop is het eerste wat ik doe de decoder uitlezen met Decoder Pro.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie