Ontwerp > Natuur

Gras moet staan!!!!!!!!

<< < (2/7) > >>

Hansw:
Dirk.  Bentink is de treinboer waar ik regehlmatig kwam
Heette vroeger Wentink maar door een famlieconflict moesten ze hun naam wijzigen .In Arnhem zit Wentink
Bentink geeft goede service maar  sporadisch korting
Mvg Hans
Ps. Kun je houtlijm hiervoor gebruikem

Dirk Baas:
Nog even terugkomend op de bossages: ik gebruik als bomen de uitgebloeide en gedroogde Skimmia. In september uit de struik knippen, in een stuk (afval) piepschuim steken en laten drogen.
Als je de hond of vrouw uitlaat in het bos of duinen, kijk eens rond en je vindt leuke natuurproducten (niet korstmossen als ijslands mos: beschermdIj)
Maar let op: sommige willen gaan stinken. Esdoornappeltjes lijken leuk, maar er zitten zaadjes in en die gaan stinken. Krijg je een soort lijkenlucht op je baan. Past misschien bij een Noch uitvaart, maar ja.

denobis:
Bomen en struiken heb ik genoeg.
Ik heb een tijdje geleden een hele partij gekocht.
Inclusief bloeiende plantjes.

Hansw:
Zo te horen is de Intratuin een kleine jongen met hun plantjes
Mvg Hans

Dirk Baas:
Hendrik de tuinman met groene vingers.
Hans, ik denk, dat al die scenery lijmen, Zola Noch, Faller, Auhagen etc, uit dezelfde (Henkel) fabriek komen en allemaal op basis van D2 zijn. Dus zijn ze in mijn ogen te prijzig.
D3 is ietsje meer watervast dan D2. Waarschijnlijk de cellulose verhouding.
Die boekbinderij, waar ik het eerder over had, voelt anders aan dan de D3 lijmen (PVA). Ik heb het uit de hobbyspullen van mijn vrouw gepikt. Merk Collal. Lijkt op de oude beenderlijmen van de kleuterschool, maar stinkt niet zo🤓

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie