Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 4128 keer)

Offline FonsDickens

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
even voorstellen
« Gepost op: 2014-12-22, 00:08:58 »
Hallo, Mijn naam is Fons Dickens. Ik ben weer begonnen met mijn oude hobby, nu ik gepensioneerd ben. Ik had al een treinbaan toen ik 12 jaar was. Trix Express, later alles omgebouwd naar Trix international. Nu ben ik begonnen met een nieuwe baan bouwen met Roco en Fleischmann materiaal. Mijn digitale ervaring is alleen de multimaus, uit een startset van Fleischmann. Ik ben van plan een Z21 aan te schaffen, maar ik weet helemaal nog niet hoe ik een en ander ga automatiseren en wat je allemaal kunt doen met bezetmelders. Daarom ben ik lid geworden van deze site, om ervaringen van anderen te lezen en kennis op te doen. En als ik eens een vraag heb hoop ik hier antwoord te vinden. Groet, Fons Dickens

GerardWassink

  • Gast
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2014-12-22, 09:41:00 »
Dag Fons,

Van harte welkom op dit forum. Ik wens je veel leerzame uren hier.

Gerard

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2014-12-22, 19:43:41 »
Hoi Fons,

Welkom. De klassieke modelspoor 'verklaring', toen ik 12 was enz... het laat nooit meer los! Veel plezier, tussen de techneuten ben je hier op de juiste plek voor al je vragen, heb er zelf al veel aan gehad.

Mvg
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 402
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2014-12-23, 07:49:33 »
"toen ik 12 jaar was".... "het laat je nooit meer los" geweldig zo'n positief virus wat je levenslang bij je houdt. Welkom Fons, mooi om te lezen dat er steeds meer interesse komt voor de Z21 van Roco. Heel veel mooie en leerzame uren op dit mooie forum toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

GerardWassink

  • Gast
Re: even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2014-12-23, 18:29:34 »
Gesprek over Z21 en z21 verplaatst naar dit draadje.