Auteur Topic: Ik (Johan)ben lid geworden van dit mooie forum!  (gelezen 4164 keer)

Offline Johan48

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 51
  • Waardering: 0
Ik (Johan)ben lid geworden van dit mooie forum!
« Gepost op: 2015-01-20, 22:52:16 »
Hallo alle spoorliefhebbers.

Ik ben JH van de Kop (Johan) 66 jr jong en al lang geleden gestart met modelspoor Fleischmann N spoor en een baan gemaakt op een grote deur dat kon  ;D he met N spoor maar toen was er maar weinig te koop in treinen N spoor en ik vond het te klein voor mij grote
handen en ben ik over gegaan op H0 spoor. met ons trouwen (1975) is het stil  >:( komen te staan geen plaats maar ja alles in een doos stofdicht opbergen voor betere tijden, en nu 2014/15 al met pensioen ;D dus uit de kast met het spul en kijken wat er na al die jaren van over is maar dat is mee gevallen hoor goed opgeborgen alles werkt en rijd nog alleen even reinigen en smeren, en heb de lok's omgebouwd naar digitaal dus m a w gaan we digitaal verder ,, maar hier kan ik heel veel opdoen van uw kennis daar omtrent.
tot zo ver weer.

Vergeten te melden ik heb Roco lok's en wagons  ;)

Gr Johan
« Laatst bewerkt op: 2015-01-21, 09:43:36 door Johan48 »
Fleischmann/Roco HO  Esu EcoS 2 multimuis 1x

GerardWassink

  • Gast
Re: Ik (Johan)ben lid geworden van dit mooie forum!
« Reactie #1 Gepost op: 2015-01-20, 23:10:43 »
Hi Johan,

Welkom op dit forum! Veel plezier en veel leren hier!

Gerard

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Ik (Johan)ben lid geworden van dit mooie forum!
« Reactie #2 Gepost op: 2015-01-20, 23:49:44 »
hoi Johan,
Welkom en veel plezier met de hobby en hier op het forum. Iedereen kan je wel wat advies geven, een paar deskundigen in het bijzonder. Ik zou zeggen stap over naar digitaal want de mogelijkheden zijn te mooi om te laten liggen! Zeker als je er veel tijd voor hebt!
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 402
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Ik (Johan)ben lid geworden van dit mooie forum!
« Reactie #3 Gepost op: 2015-01-21, 12:42:07 »
Johan,
welkom op dit inderdaad mooie forum. leuk om iemand wat dichter bij huis op dit forum te ontmoeten. Hoewel geografische afstand in dit digitale tijdperk nauwelijks een rol speelt. Heel veel lees plezier.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.