Digitaal > Locomotieven en wagons

Stuurstandrijtuig

(1/3) > >>

Hansw:
Beste, omdat ik niet weet wat hiermee bedoelt wordt heb ik gegoogeld maar de werking begrijp ik nog niet.
Je kunt de lok op afstand besturen met dit rijtuig
Maar waarom zou je dat doen.
Kun je dan ook met alle rijtuigen rijden zonder een lok aan te koppelen. 
Mvg Hans

denobis:
Nee Hansw In het echte leven zit een stuurstand aan het eind van een stam en de lok aan de voorzijde.
Gaat het zaakje andersom rijden dan stapt de machinist over naar de stuurstand alwaar hij de de lok vanuit de stuurstand kan bedienen.

Hansw:
Hans , als ik het nu goed begrijp  moet ik het stuurstand rijtuig als laatste plaatsen op mijn baan . In de gebruiksaanwijzing van de TRIX set 23389 staat ook iets over kortsluiting bij gebruik van andere koppelingen  die moet je eerst vervangen  .  Ze brengen in maart ook de wagons opnieuw uit met uitzondering van de het stuurstand rijtuig . Dan moet je wel een lok plaatsen met een stroomdoorvoer koppeling.      De stuurstand wagen heeft wel een behoorlijk prijskaartjes als je hem los koopt  nl 179  euro

Mvg Hans 

denobis:
Heb inmiddels de set bekeken , maar als ik jou was zou ik eerst eens opvragen wat de minimum boogstraal is aan gezien er 4  3 assers bij zitten en die gaan vaak niet door een r2 boogstraal.

Hansw:
Hans,bedankt voor de tip
Daar had ik helemaal geen rekening mee gehouden
Mvg Hans

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie