Auteur Topic: Even voorstellen: Koen  (gelezen 3224 keer)

Offline Koen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Waardering: 0
Even voorstellen: Koen
« Gepost op: 2016-07-16, 10:31:10 »
Hallo allemaal,

Vanaf vandaag ben ik er ook bij op het Dutch Roco forum. In het verleden heb ik hier al regelmatig nuttige tips en adviezen gelezen. Tijd om te kijken of ik links of rechts zelf ook iets kan bijdragen.

Dan even over mijzelf: ooit begonnen met de Lima treinen van mijn vader. Dit haperde aan alle kanten, waardoor ik toendertijd snel om was naar het Marklin kamp toen ik hiermee bij een oom en mijn opa kon rijden. De ommekeer kwam na mijn 30e toen ik een digitaal N spoor setje op de kop kon tikken. Dit werkte zo goed dat ik ook een ROCO digitale H0 lstartset kocht. Dit werkte nog beter en daarnaast ook veel soepeler dan Marklin. Vervolgens eerst mijn gehele baan omgebouwd naar gemixt 3rail en 2 rail digitaal bedrijf. Enkele jaren terug ben ik helemaal over gegaan naar 2 rail gelijkstroom/digitaal.

Ik ben vooral geinteresseerd in rijden en schakelen. Mijn baan heeft dan ook geen landschap of huisjes etc. Naast het bijleren van jullie hoop ik links en rechts ook wat tips aan jullie terug te kunnen geven.

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen: Koen
« Reactie #1 Gepost op: 2016-07-16, 11:31:49 »
Dag Koen,

Welkom op dit forum!

Leuk om te lezen dat je ook niet zo van de scenery bent, maar meer van het rijden en schakelen.
Dat gaat mij net zo.Mijn baan is nog voornamelijk "plywood central" zoals ze dat bij Amerikaanse banen noemen...  :)

Veel lees- en leer-plezier verder!

Gerard

Offline Koen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 4
  • Waardering: 0
Re: Even voorstellen: Koen
« Reactie #2 Gepost op: 2016-07-16, 12:16:43 »
Dank je! Goed te horen dat er meer pure rijders zonder landschap zijn. Toch hoor je die niet zoveel. De term "Plywood central" kende ik nog niet. Grappig hoor.