Auteur Topic: Even voorstellen: Martien  (gelezen 2789 keer)

Offline Martien

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 3
  • Waardering: 0
Even voorstellen: Martien
« Gepost op: 2016-07-19, 11:21:11 »
Het is gebruikelijk dat je iets laat weten van jezelf als je nieuw bent op een forum.
Mijn naam is Martien Bosch en ik woon in Zwaag, al ruim 30 jaar en naar tevredenheid. Sinds ruim een jaar gepensioneerd waardoor ik mij wat meer op één van mijn hobby's kan toeleggen en dat is modelspoor HO. De andere is natuur fotografie. Dit werd ook een beetje aangejaagd door mijn neef die vertegenwoordiger is van een zeer bekend treinmerk. Ik heb een leuke baan op een slaapkamer en ben nu toe aan het installeren van de electronica zoals ik denk dat het moet zitten en dat gaat niet zonder slag of stoot. Ik heb een z21 met Multimaus op de kop kunnen tikken, had nog een router en dan zou het moeten lukken. Niet dus, zit nog te worstelen met de bekende IP-adressen. Maar het houd je van de straat. Op deze site heb ik veel interessante stukjes gelezen en dat is de reden dat ik lid ben geworden. Ik hoop nog veel en vaak in te loggen en veel op te steken, je bent tenslotte nooit te oud om te leren.
Vriendelijke groet, Martien

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen: Martien
« Reactie #1 Gepost op: 2016-07-19, 14:05:02 »
Dag Martien,

Welkom op dit forum!

Mede-Noorderling Gerard (Ulrum)

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: Even voorstellen: Martien
« Reactie #2 Gepost op: 2016-07-25, 11:01:23 »
Hallo Martin,
welkom op dit forum.
Ik woon vlakbij je in de buurt.
Veel plezier op dit forum
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.