Auteur Topic: z21 / Draadloze blauwe Multimaus Pro  (gelezen 3310 keer)

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
z21 / Draadloze blauwe Multimaus Pro
« Gepost op: 2017-03-25, 18:27:51 »
Hallo Piet:
Nog steeds houdt de crash met de centrale 10830 i.c.m. MM Pro mij af en toe bezig, ook al ben ik inmiddels helemaal over op de z21. Ik meen ergens een antwoord van jou op een vraag over de booster 10785 gelezen te hebben dat de draadloze MM Pro blauw zelfs kan worden ingezet i.c.m. de ( witte ) z21. Kan / wil je mij duidelijk maken, hoe ik dat voor elkaar krijg, want ik heb het altijd een heel fijn apparaat gevonden.
Als altijd alvast veel dank voor de hulp.
vr.groet,
Marius

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: z21 / Draadloze blauwe Multimaus Pro
« Reactie #1 Gepost op: 2017-03-26, 14:03:46 »
Hallo Marius.

De 10830 kun je gebruiken bij de Z21 (zwarte) en dan aan de loco net aansluiting en voor zover ik weet niet aan de z21 (witte) omdat deze geen loco net aansluiting heeft

Kijk maar eens op de site van Roco  http://www.roco.cc/de/service/downloads/multimaus/index.html

Mogelijk kun je de 10830 ook gebruiken als 2e systeem net het programma Train controller.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
Re: z21 / Draadloze blauwe Multimaus Pro
« Reactie #2 Gepost op: 2017-03-26, 15:54:10 »
Beste Piet:
Dank voor je reactie. Je hebt gelijk ; de witte z21 schiet tekort, omdat deze geen loconet aansluiting heeft.
Voorts dacht ik dat de blauwe muis als een soort stand alone item met de z21 kon samenwerken, maar het is mij nu duidelijk dat de 10830 Pro centrale een onmisbare schakel blijft en die is nu net bij mij kapot. Toch bedankt; nu ga ik proberen e.e.a. helemaal uit mijn hoofd te zetten; inmiddels heb ik de WLAN muis bestel, want die zou wel i.c.m. de z21 moeten kunnen werken.
Gr. Marius