Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 678 keer)

Offline Peter Hellemond

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2023-12-02, 17:29:14 »
Hallo,
Mijn naam is Peter Hellemond, 64 jaar.
Op mijn 6e heeft mijn vader voor mij de 1e Fleischmann Treinbaan voor mij gemaakt.
Wat later ben ik deze baan zelf wat gaan aanpassen en heb ik in mijn tienerjaren een nieuwe baan gemaakt.
Helaas ontbrak het mij aan ruimte om een uitgebreide baan te realiseren. Ook heb ik er al jaren geen tijd voor.
Het houd wel mijn interesse en af en toe schaf ik wat aan, vaak via Marktplaats. Ben al jaren lid van de Fleischmann H0 database,
waar veel info te vinden is. Heb de laatste tijd ook wat ROCO aangeschaft en was op zoek naar informatie. Kwam jullie site tegen en
heb mij aangemeld. Hopelijk kan ik hier de nodige info vinden en/of delen. Na mijn pensioen ben ik zeker van plan de hobby weer intensiever
op te pakken.
Met vriendelijke groet,
Peter

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 798
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2023-12-05, 09:50:35 »
Welkom Peter,


Welkom bij de "kudde", die herintreders worden genoemd  ;) .
Heb je vragen, stel ze gerust en ongetwijfeld zal er iemand reageren om je te helpen.
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.