Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 680 keer)

Offline Harryaltena

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 7
  • Waardering: 0
even voorstellen
« Gepost op: 2024-01-08, 23:33:58 »
Allereerst de beste wensen voor 2024 aan alle forumleden! Mijn naam is Harry Altena, ik ben sinds een klein jaartje voor het eerst gestart met een treinbaan nadat ik vorig jaar de beurs in Houten had bezocht en daar een Roco startset heb gekocht. Zo snel kan het dus blijkbaar gaan :). Inmiddels is de startset flink uitgebreid met veel extra rails, wissels, gebouwen en afgelopen weekend mijn 4de locomotief aangeschaft. Ik hoop middels dit forum meer te leren over deze fantastisch leuke hobby!

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 798
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2024-01-09, 00:09:13 »
Welkom Harry en ook een voorspoedig 2024.
Nou, je bent sneller met het aanschaffen van rollend materieel dan de NS 🤣.
Ik begrijp, dat digitaal niet onbekend is, 4e lok komt er aan, dus adresseren e.d. heeft geen geheim voor je.
Ben je een herintreder of een nieuwe rijder en is dit een opmaat voor je pensioen?
En, mocht jij nog vragen hebben 😄, stel ze gerust, want er is altijd wel iemand, die reageert 👍🏻.
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 402
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2024-01-09, 07:46:17 »
welkom op dit forum en heel veel lees plezier.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Harryaltena

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 7
  • Waardering: 0
Re: even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2024-01-09, 10:20:28 »
Welkom Harry en ook een voorspoedig 2024.
Nou, je bent sneller met het aanschaffen van rollend materieel dan de NS 🤣.
Ik begrijp, dat digitaal niet onbekend is, 4e lok komt er aan, dus adresseren e.d. heeft geen geheim voor je.
Ben je een herintreder of een nieuwe rijder en is dit een opmaat voor je pensioen?
En, mocht jij nog vragen hebben 😄, stel ze gerust, want er is altijd wel iemand, die reageert 👍🏻.

Beste Dirk,

Hartelijk dank voor je reactie.
Nee ik ben helemaal nieuw in deze wereld, dacht er goed aan te doen om vorig jaar met mijn neefje een leuke dag te hebben door naar de beurs in Houten te gaan. Een geweldig leuke dag gehad samen die eindigde met een startset en dus een nieuwe hobby, waar ik geen moment spijt van heb gehad :) :) :)

Offline denobis

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 853
  • Waardering: 16
  • Ik rijd met iTrain, dinamo,roco,piko.pbmodels etc.
Re: even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2024-01-09, 10:36:08 »
Welkom Harry er is een goed motto hier:
Domme vragen bestaan niet wel domme mensen die geen vragen durven te stellen.
Momenteel bezig met Scenery.

Met vriendelijke groet
Hans