Forum DutchRoco > Nieuwe leden graag even voorstellen

Nieuw lid.

(1/2) > >>

MeneerA3:
Goedenavond leden, gisteren verzoek gedaan om lid te worden van dit forum, en geaccepteerd! Heb twee weken geleden een Roco startset aangeschaft, de digitale versie met de Sik. In de jaren 80 heb ik zo’n 12 jaar bij de NS gewerkt, eerst op emplacement Waalhaven als rangeerder, toen als Radiolok bestuurder op Feijenoord, Kijfhoek en Botlek/Pernis dus vandaar mijn interesse voor het modelspoor. Wil een baan gaan ontwikkelen soort van haven emplacement, inmiddels al wat Loks op de kop getikt, serie 200, 600, 2200/2300, en een 6400 paar modellen met bekende R teken, ook een prachtig boek gevonden, havensporen op Zuid, zie me daar nog rondrijden op bv. Katendrecht met de eerste Radiolok! Afijn ben al van alles aan het uitdenken haha zal vast nog wel eens ergens niet uit komen en hoop dan wat hulp in dit Forum te vinden!
Adri, bijna 63, woonachtig omgeving Bergen op Zoom, fijne avond! Foto van eerste start!

denobis:
Welkom op dit fijne forum Adri.

Dirk Baas:
Welkom meneer Aard(rie),

Wel apart: Rijd je trein, schaal 1:1, dan bouw je een modelbaan (of miniatuurbaan). Verkoop je rookwaar, dan spaar je sigarenbandjes; filatelisten plakken zegels en suikerbietentelers suikerzakjes.
We zijn toch allemaal een beetje van het spoor af😊.
Dus Adrie, houd er rekening mee, dat er af en toe mensen aan het spoorzoeken zijn.

Overigens: vragen, stel ze gerust. Wellicht reageert er iemand.

denobis:
Kijk maar uit Dirk straks ben je spoorloos ;D ;D ;D

Dirk Baas:
A3,

Je hebt aangegeven, dat je een aantal Loks hebt aangeschaft. Ik neem aan (ben geen aannemer), dat dat de Loks zijn, die je hebt gereden (of bereden).
In den ouden (h)oertijd zou ik chef krachtvoertuigenpersoneel worden in de omgeving van Rotterdam. Uiteindelijk heb ik bedankt voor de job. Ik zou dan alles wat daar rond reed moeten kunnen rijden voor een redelijk laag bedrag. Toch leek me dat wel wat. Heb, om te compenseren, anderhalf jaar gestookt op de SHM. Is wat anders dan een Sik (sic). Ik begrijp dus je "liefde" voor een NS200.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie