Auteur Topic: Vraag over z21  (gelezen 4376 keer)

Offline jteune

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 15
  • Waardering: 0
Vraag over z21
« Gepost op: 2017-01-23, 19:33:01 »
Hallo, ik kwam gisteren een filmpje op YouTube tegen van een Roco leverancier die beweerd dat de z21 5 ampere spanning kan leveren als er een 5 amp adapter op wordt aangesloten, weet iemand of dit echt zo is of is dit een broodje aap verhaal.Tevens beweerd deze meneer dat de wlan poort is afgesloten.
Als het filmpje bij 8 minuten is begint het verhaal over de adapter!
https://youtu.be/ipLHef7ct7U

Groet. Jeroen

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Vraag over z21
« Reactie #1 Gepost op: 2017-01-23, 20:29:32 »
Jeroen,

Roco gaat uit van een stroom van 3A volgen de gegeven op de site van de z21

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

GerardWassink

  • Gast
Re: Vraag over z21
« Reactie #2 Gepost op: 2017-01-24, 20:24:42 »
Ik zou maar uitgaan van de documentatie bij de centrale en niet van een willekeurig Jijbuis filmpje...

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 403
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Vraag over z21
« Reactie #3 Gepost op: 2017-01-25, 08:30:44 »
Beste Jeroen,
ik ben in het bezit van een Z21 (zwart) en heb een keer het bij de Z21 geleverde modum opgeblazen. En mijn leverancier zijn Z21. Beide omdat we dingen uitprobeerde die volgens de leverancier gewoon niet kunnen.  Niet doen dus en je houden aan de handleidingen van de fabrikant. Voor ons is het goed afgelopen. Op een van de Roco infodagen heb ik het modem van mijn leverancier gekregen en hij mijn defecte modem. Hij heeft het setje compleet aan Roco meegegeven en heeft daar netjes een nieuwe voor gekregen.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline jteune

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 15
  • Waardering: 0
Re: Vraag over z21
« Reactie #4 Gepost op: 2017-01-25, 09:58:19 »
Oke mannen, bedankt voor de info, ik ga het dus niet doen!

Groet. Jeroen