Auteur Topic: Nieuwkomer op dit forum  (gelezen 3463 keer)

Offline rien HO

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
  • spoorbouwer
Nieuwkomer op dit forum
« Gepost op: 2013-05-11, 18:06:44 »
Dag modelspoorders,
Ik ben nieuw op dit forum en stel me graag even voor. Ik ben Rien Brans, 60 jaar jong en graag bezig met modelspoor. Zoals velen onder ons ben ik al jong begonnen met modelspoor. Mijn 1e twee treinen waren van Trix. Maar ja, dan ben je een paar jaar verder en ontstaan er andere interesses. Dus de treinen maar verkocht.  Op mijn 40e  ben ik weer opnieuw begonnen met HO spoor. HO was achteraf een goede keuze, want de ogen zijn nu wat minder en dan is
N- spoor nu toch echt te klein voor mij. Ik heb nu een kleine (analoge) baan en rij met van alles en nog wat.  Klein maar fijn zeg ik altijd maar. Ik kan er uren mee bezig zijn en leuke dingen maken. Het geeft mij veel ontspanning en plezier.  Inmiddels beginnen ook de kleinkinderen het leuk te vinden. 
Natuurlijk vind ik grote banen maken ook leuk. Als ik er tijd voor heb doe ik dat samen met  anderen bij de Modelspoorvereniging waarvan ik lid ben. Tja, modelspoor is en blijft een mooie hobby waar je veel van kan leren. Maar ik ben ook altijd benieuwd naar wat anderen allemaal met deze hobby doen. Voor mij is dit forum een welkome mogelijkheid om te  kunnen leren en ideeën te kunnen delen. 

Groet
Rien

GerardWassink

  • Gast
Re: Nieuwkomer op dit forum
« Reactie #1 Gepost op: 2013-05-11, 18:46:07 »
Dag Rien,

Welkom hier, veel leesplezier gewenst.
Je zult merken dat we hier zo ver ik weet allemaal digitale rijders zijn.

Gerard