Auteur Topic: Volledige nieuwkomer  (gelezen 4070 keer)

Offline Hans Mol

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 25
  • Waardering: 0
Volledige nieuwkomer
« Gepost op: 2013-06-28, 12:53:10 »
Beste hobbygenoten, Sinds vandaag ben ik nieuw op dit forum. Mijn naam is Hans Mol, ik ben 54 jaar, getrouwd en woonachtig in Breda. Sinds mijn bezoek aan Mini-World in Rotterdam deze maand ben ik bevlogen met het modelbouwvirus. Inmiddels heb ik een modelbaantafel gebouwd van 244x122 cm. en heb ik op advies van Modeltreinen 2000 een Roco digitale starterset aangeschaft waarin een BR151 en een ICE2 zit. Met name de eerste is wel mijn favoriete model.
Nu ben ik een echte beginner en weet nog niet veel van alle techniek die er achter zit. Gelukkig is er op internet heel veel informatie te vinden. Zo kwam ik gelukkig ook op dit forum terecht. Ik hoop dat ik van jullie veel kan leren. Uiteraard ga ik mijn modelbaan in de toekomst met jullie delen.

Groeten,

Hans
 :)
Roco rijder begonnen met een Roco startset voorzien van een BR151 en een ICE2. Bediening via de Multimaus.

GerardWassink

  • Gast
Re: Volledige nieuwkomer
« Reactie #1 Gepost op: 2013-06-28, 13:08:58 »
Dag Hans,

Welkom op dit forum. Veel plezier met deze hobby!

Gerard

Rob Manenschijn

  • Gast
Re: Volledige nieuwkomer
« Reactie #2 Gepost op: 2013-06-28, 13:54:45 »
Hans,

Welkom op dit forum en vele plezierige uurtjes. Dat je een beginner bent maakt niet uit, ook wij zijn als beginner begonnen. Daarnaast beleeft de een meer plezier aan het rijden en de ander weer aan techniek, scenery, het bouwen, enz.

Rob

Offline marcelg2001

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 33
  • Waardering: 0
    • -
Re: Volledige nieuwkomer
« Reactie #3 Gepost op: 2013-08-06, 16:36:38 »
hoi Hans

de br 151 blijft inderdaad een mooie lok, veel modelspoor plezier gewenst
marcel, roco multimaus/rocomotion/ mijn baan in houten/ gelijkstroom/

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re: Volledige nieuwkomer
« Reactie #4 Gepost op: 2013-08-07, 17:28:39 »
Hans,

Welkom!  en ik kan je vertellen het virus gaat niet over.

Succes en hoop dat je hier veel info kan oppakken.

Groeten, Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.