Auteur Topic: Vooruit dan maar  (gelezen 4474 keer)

Offline TGGRagnarok

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 13
  • Waardering: 0
Vooruit dan maar
« Gepost op: 2013-03-14, 22:51:50 »
Hallo allemaal,

In het echte leven ga ik als Nico door het leven. Woon in 's-Hertogenbosch en ben sedert een aantal jaren weer fanatiek met modelspoor bezig.
Als kind bezat ik al een fleischman baan, en toen het digitale tijdperk zijn intrede deed (veelal nog vanuit de hobby electronica hoek) ben ik gaan studeren en had er geen tijd meer voor.
Recent heb ik het hele spul weer opgepakt en na enig advies ben ik voor Roco gegaan. Digitale startset met multimaus en van lieverlee naar de myultimaus  pro en digitale besturing met TC Gold. Mijn baan beslaat (als ie staat) zo'n 40 blokken met 20 wissels en ongeveer 2 bij 6 m2 baan.
Ik ben net begonnen met de baan op te bouwen waarbij ik me volledig op het nederlandse landschap richt. Ik ben altijd al een modelbouwer geweest, maar heb nu ook de treinhobby er weer bij opgepakt. Misschien dat ik we regelmatig leuke stukjes plaats over landschapsbouw, huisjes en weathering ervan.

Ik leer van jullie, en ik hoop dat jullie misschien ook nog wat van mij kunnen leren.
Ik ben ook van plan lid te worden van MSG in Den Bosch...

Groetjes,
Nico

GerardWassink

  • Gast
Re: Vooruit dan maar
« Reactie #1 Gepost op: 2013-03-15, 07:17:34 »
Dag Nico,

Van harte welkom!

Ik verheug me op jouw stukjes over landschap-bouw. Als je in de gelegenheid bent wat foto's te plaatsen van je baan zouden we dat denk ik wel leuk vinden... ;)

Gerard

Offline TGGRagnarok

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 13
  • Waardering: 0
Re: Vooruit dan maar
« Reactie #2 Gepost op: 2013-03-15, 10:25:00 »
Dag Gerard,

Zal ik zeker doen.
Jij hebt trouwens ook en fraai stukje baan liggen zeg...
Ik heb de youtube filpjes zitten bekijken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in fase 1 verkeer.
Het plan is er, de spullen zijn er maar ik ben nog volop met de huisjes etc bezig. Daar zal ik eerst eens wat stukjes over doen.
Momenteel ben ik met de zaanse standmolen bezig van faller. Ik zal hier eens wat foto's van plaatsen etc...

Nico

Rob Manenschijn

  • Gast
Re: Vooruit dan maar
« Reactie #3 Gepost op: 2013-03-15, 10:29:52 »
Nico,

Hartelijk welkom op dit forum.


Groet Rob

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Vooruit dan maar
« Reactie #4 Gepost op: 2013-03-16, 16:00:54 »
Hallo Nico,
Ik heb zelf al heel wat gehad aan alle technische adviezen hier, dus veel plezier.
Mvg
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Hans48

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 6
  • Waardering: 0
Re: Vooruit dan maar
« Reactie #5 Gepost op: 2013-03-25, 14:21:29 »
Hallo Nico

Ik ben niet echt actief op het forum,wel een regelmatige lezer.Leuk om te lezen dat je in s,Hertogenbosch woont,net als ik dus.
Verdere overeenkomst is dat Roco digitaal ook mijn favoriete merk is.Plannen genoeg hier,en een redelijke ruimte alleen komt
het nog niet echt van de grond.

Met vriendelijke groet

Hans.
« Laatst bewerkt op: 2013-03-25, 14:24:21 door Hans48 »