Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 2987 keer)

Offline joost69

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: -1
Voorstellen
« Gepost op: 2017-03-12, 16:10:09 »
Hoi Allemaal,

Mijn naam is Joost van Bommel. Ik heb op zolder een baan van 1.22 bij 2.44 maar die ligt zo goed als stil. Dat komt omdat ik bijna elke dinsdag en donderdag avond te vinden ben bij ModelSpoorGroep 's-Hertogenbosch. Daar help ik mee aan de vaste Märklinbaan omdat ik dat de mooiste baan vind. Mijn eigen treinen kunnen daar echter niet rijden want die zijn van Roco, Fleischmann en B-models. De Märklinbaan wordt bestuurd met TrainController (gold) via een Tams (binnenkort CS1 reloaded). Thuis heb ik een Roco Multimaus Pro. De RocoMotion software ga ik waarschijnlijk niet gebruiken, maar wat het wel wordt weet nog ik niet.

Naast dat ik op de ModelSpoorGroep actief ben bij de Märklinbaan ben ik ook coördinator cursussen. Zelf geef ik de beginnerscursus OC32 en binnenkort ook de beginnerscursus Digitale Modeltreinbesturing. Als coördinator ga ik ook mee naar beurzen (als we daar staan met een van onze modulaire banen) om de cursussen te promoten. Daarnaast probeer ik als coördinator cursussen ook een keer in de twee a drie maanden een spreker naar de club te krijgen (mocht je nog een interessante spreker weten dan hoor ik het graag).

Gr. Joost

GerardWassink

  • Gast
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2017-03-12, 18:36:25 »
Dag Joost,

Welkom op dit forum, veel leer- en leesplezier hier.

Gerard