Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 3386 keer)

Offline BaHa

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2015-07-25, 22:13:40 »
Hallo DutchRoco fans.

Mijn naam is Bart en heb na jaren weer het spoor virus te pakken. Allereerst de vorige hobby volledig opgeruimd en van het geld wat extra rails en locs gekocht en alle dozen met daarin mijn oude baan weer van zolder gehaald ...Heerlijk om weer een baanplan te maken en met zo'n plan komt de vraag ga ik digitaal... tuurlijk ... heb eerst een multimaus ( tweedehands) aangeschaft en daar mee wat zitten vogelen.. volgende stap is dan een Z21 omdat ik wel meer wil..
Gisteren dan eindelijk de Z21 aangeschaft en vandaag heerlijk alles uit zitten proberen. (was trouwens perfect hobbyweer). Gelukkig dat er dan internet bestaat en een site waar je met je vragen terecht kunt. Heb me vandaag dan ook gelijk aangemeld op de site en op alle vragen en onduidelijkheden een antwoord gezocht... super.. zal dan ook in de toekomst dankbaar gebruik maken van de informatie op het forum en als ik daar dan ook, zo nu en dan een klein stukje bij kan dragen zal ik dat zeker doen..

groet
Bart

GerardWassink

  • Gast
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2015-07-25, 22:29:55 »
Dag Bart,

Welkom op dit forum, en veel plezier met het opnieuw oppakken van de hobby!

Gerard

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2015-07-26, 11:52:44 »
Bart,

Welkom op het forum van DutchRoco.
Iedere vorm van bijdrage aan het forum zijn van harte welkom.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2015-08-20, 00:17:30 »
Hi Bart,
Welkom en veel plezier! Benieuwd naar je baanplan en meer natuurlijk..........
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor