Auteur Topic: roco camera loc  (gelezen 14741 keer)

Offline trikers

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 131
  • Waardering: 0
Re: roco camera loc
« Reactie #15 Gepost op: 2015-07-29, 15:48:47 »
beste Piet,

dat zal ik zeker even laten weten.

Mvg Henk

Offline trikers

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 131
  • Waardering: 0
Re: roco camera loc
« Reactie #16 Gepost op: 2015-08-01, 14:54:24 »
Beste Piet,

Zoals beloofd een berichtje hoe het is afgelopen bij de winkelier. De loc had inderdaad geen wifi signaal, loc zou gecontroleerd worden op bedrading misschien een los stekkertje, als het een groot probleem is gaat de loc terug naar ROCO. Van verder verloop hou ik je op de hoogte fijn weekend.

Mvg Henk

GerardWassink

  • Gast
Re: roco camera loc
« Reactie #17 Gepost op: 2015-08-01, 15:40:50 »
Nou zeg, kreeg je niet eens een nieuw vervangend exemplaar?

Die dingen zijn toch per slot van rekening duur genoeg... Ik snap dat nooit zo goed, "we sturen het wel terug meneer, over een maand of wat is hij dan wel een keertje klaar"...

Je koopt iets nieuw, voor veel geld, dan verwacht je het ook te kunnen gebruiken. Maar nee, het risico wordt bij jou als consument neergelegd. Bah.

Gerard

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: roco camera loc
« Reactie #18 Gepost op: 2015-08-01, 19:19:53 »
GĂ©rard.

Helemaal mee eens.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline trikers

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 131
  • Waardering: 0
Re: roco camera loc
« Reactie #19 Gepost op: 2015-08-01, 20:33:37 »
Beste Gerard en Piet,

Het model van mij BR 103 was helaas niet op voorraad, wel de andere versie de Taurus, maar mijn voorkeur gaat uit naar Br 103.

Mvg Henk

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: roco camera loc
« Reactie #20 Gepost op: 2015-08-01, 20:54:11 »
Henk

Daar kan ik het mee eens zijn, ik vind de BR103 ook mooier dan de ander.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline trikers

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 131
  • Waardering: 0
Re: roco camera loc
« Reactie #21 Gepost op: 2015-09-05, 16:21:40 »
beste Piet en Gerard,

Hier het verlossende antwoord, winkelier had slechte stekker verbinding gevonden, deze goed aan gedrukt en alles werkte nu perfect, had alleen nog geen tijd om het thuis uit te proberen, maar met dit weer komt dat vanzelf goed. Bij mij thuis werkt het ook uitstekend, loc meldt zich gelijk via wifi aan en met het aanklikken van het programma verschijnt gelijk het beeld. Nogmaals mijn dank voor het meedenken, fijn weekend, veel trein genot.

Mvg Henk