Auteur Topic: RR&Co Gold video on youtube  (gelezen 11128 keer)

Offline Spar

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 77
  • Waardering: 0
RR&Co Gold video on youtube
« Gepost op: 2011-11-08, 22:56:04 »
Hallo allen,

Ik heb een video serie op Youtube gevonden van een gebruiker van RR&Co Gold in Zweden; http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=J3s4vIX6x0A
Als ik naar de voorbeelden kijkt moet ik zeggen dat ik al snel meer begrijpt van het programma dan wanneer ik de handleiding leest.
Ik ben zelf een gebruiker van Zilver maar na de meerwaarde die ik met deze video bekeken heb zal ik snel overgaan om Gold aan te schaffen.
Had ik al eens op het forum van Freiwald geschreven met meer screenshots te werken, zeker als het gaat om speciale functies dan zou er met wat video nog
meer gedaan kunnen worden.
Het zou voor Freiwald mogelijk ook meer klanten kunnen betekenen omdat ik al een reactie kreeg van een kijker dat hij besloot het programma aan te schaffen.

Misschien zijn er mensen die zich willen opofferen om dit voor Nederlanders te doen?

M.v.g. John
Digitrax DCS200, 8Amp. BLD168
DS64, PM42, BD4, SE8C
Win7pro, RR&Co Gold 10,0
Swiss Railroad N-Spoor
Z21 Black van N naar H0 spoor Roco

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re:RR&Co Gold video on youtube
« Reactie #1 Gepost op: 2011-11-09, 09:59:08 »
Hallo John,

Deze korte filmpjes zijn het bekijken waard maar heb je al gezien dat een groot deel hiervan in een verkort maar groter aantal al op dit forum staat.
Kijk maar een in dit draadje en dan waarschijnlijk een pagina terug onde de aanduiding, Handleiding traincontroller als filmbestanden en geluidbestand

Mogelijk kunnen we van deze filmpjes wat aanvullingen doen op dit forum.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders